Zara Zya Kini Pulang: Berehat 2 Bulan Sebelum Kembali Beraksi!


Hey guys! Peminat Zara Zya, ada berita baik untuk korang semua. Zara akhirnya dibenarkan pulang ke rumah selepas 18 hari di hospital! Dia kena berehat dua bulan sebelum kembali berlakon, jadi jom kita beri dia sokongan penuh.


Pelakon kita yang penuh energi ni, Zara Zya atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin, 39, baru sahaja selesai menjalani pembedahan untuk buang cyst dan fibroid. Memang tough, tapi Zara tetap kuat dan positif!


"Alhamdulillah, sekarang saya dalam proses penyembuhan. Lega sangat dapat balik rumah lepas 18 hari," kata Zara dengan nada yang penuh kesyukuran. Tapi guys, Zara kena slow-slow dulu, pergerakan pun tak boleh laju-laju, cakap pun perlahan sikit sebab masih rasa mengah.


Makan Pantang dan Fisioterapi

Zara juga berkongsi pasal diet dia sekarang yang sangat strict. Dia makan makanan yang direbus tanpa minyak dan soft diet yang mama dia sediakan. Tak boleh makan makanan keras sebab nanti perut sakit.


Dan bukan itu saja, Zara juga akan jalani beberapa sesi fisioterapi untuk bantu proses penyembuhan. So, dia memang betul-betul jaga kesihatan dia ni.


Tawaran Lakonan Masih Menanti

Apa yang lebih menggembirakan, tawaran lakonan Zara tak dibatalkan! Pengarah sanggup tunggu dia sembuh. Wow, rezeki Zara memang murah. "Hujung Julai nanti, saya akan mula semula. Tapi watak-watak yang slow, bukan agresif," katanya.


Jadi, sementara kita tunggu Zara kembali beraksi, jom kita doakan dia cepat sembuh sepenuhnya.


Jom Share!

Guys, kalau korang sayang Zara Zya dan nak ramai lagi tahu pasal perkembangan dia, jom share artikel ni dengan kawan-kawan korang. Klik je butang share kat bawah, mudah sangat! Sama-sama kita beri sokongan buat Zara, okay? 💖✨

Previous Post Next Post

Contact Form