Adam Levine Kembali di The Voice: Peminat Berbelah Bahagi!


Hai semua, ada cerita hangat yang perlu dikongsi kali ini! Adam Levine, vokalis kacak dari Maroon 5, kembali sebagai juri The Voice musim ke-27. Namun, kepulangan beliau ini tidak diterima dengan tangan terbuka oleh semua peminat.


Walaupun ada yang gembira dan teruja, ramai juga yang meluahkan rasa tidak puas hati. Mereka berpendapat, Adam bukanlah pilihan terbaik untuk menilai dan melatih peserta-peserta baru. Ada yang berkata:


"Dia sekarang sudah tidak ada kerjaya, sebab itu dia kembali."

"Selepas apa yang dia buat kepada peserta terdahulu, kami tidak mahukan dia dalam rancangan ini."

"Dia berkemungkinan mahu mencari mangsa yang seterusnya untuk berlaku curang," kata mereka.


Wah, nampaknya bukan sedikit yang merasa begitu. Mungkin kerana kerjaya muzik Adam yang kini dianggap kurang menyengat, ramai yang merasakan sudah tiba masa untuk The Voice mencari juri baru yang lebih relevan.


Adam pernah menjadi juri The Voice selama 16 musim sebelum meninggalkan rancangan itu pada 2019. Kini, setelah beberapa tahun, adakah dia masih mempunyai sentuhan ajaib untuk membantu peserta-peserta baru? Hanya masa yang akan menentukan.


Apa pendapat korang? Adakah korang gembira dengan kepulangan Adam atau korang setuju dengan para peminat yang lain? Jom share pandangan korang di ruangan komen!


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan korang! Lagi ramai yang baca, lagi best kita boleh bincang sama-sama. 🌟


Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang dan mari kita lihat apa pendapat mereka! 💬✨

Previous Post Next Post

Contact Form