Wah, Raja Farah Dah Dapat Anak Keempat! Jom Ucap Tahniah dan Kongsi Berita Gembira Ni!


Hai semua! Ada berita gempak untuk dikongsikan hari ni. Setelah sekian lama menyepi dari dunia hiburan, pelakon kesayangan ramai, Raja Farah, baru sahaja selamat melahirkan anak keempat pada petang Ahad lepas. Yay!


Farah atau nama penuhnya, Raja Farah Raja Aziz, yang kini berusia 36 tahun, telah menyambut kelahiran seorang bayi perempuan pada pukul 1.05 petang di sebuah pusat perubatan dengan kelahiran yang berjalan lancar secara normal. Alhamdulillah!


Beliau berkongsi berita gembira ni menerusi Instagram pada hari Isnin, bersama gambar-gambar comel dengan suami tercinta dan anak-anaknya. Memang sweet habis!


Dalam posting tersebut, pelakon filem Anak Halal ni meluahkan rasa syukur atas kelahiran cahaya mata keempatnya dan turut meminta agar semua pengikut mendoakan agar urusan berpantang dipermudahkan. Memang terharu bila baca ucapan syukur beliau.


"Syukur Ya Allah, keluarga kami sudah berenam sekarang. Doakan urusan saya berpantang dipermudahkan," tulis Farah.


Untuk yang belum tahu, Farah mendirikan rumah tangga dengan Iskandar Ismail pada 6 September 2015. Memang pasangan ni nampak bahagia dan saling menyokong satu sama lain.


Jadi, apa tunggu lagi? Jom kita ucapkan tahniah kepada Raja Farah dan keluarga atas kelahiran terbaru ni. Jangan lupa untuk share artikel ni dengan kawan-kawan korang supaya mereka pun boleh ucapkan tahniah dan doakan yang terbaik buat Farah. Tekan butang share sekarang dan sebarkan kegembiraan ni!


Teruskan mengikuti perkembangan Raja Farah dan keluarga di media sosial untuk lebih banyak berita gembira dan update terkini!

Previous Post Next Post

Contact Form