Elfira Loy Dapat Jemputan Istimewa Tunai Haji di Saat Akhir!


Bulan Jatuh ke Riba: Elfira Loy Terima Jemputan Khas Kementerian Media Arab Saudi

Bayangkan dapat jemputan eksklusif untuk mengerjakan haji pada saat akhir! Itulah yang terjadi pada pelakon terkenal, Elfira Loy. Beliau berkongsi berita gembira ini setelah menerima jemputan dari Kementerian Media Arab Saudi untuk menunaikan ibadah haji.


Rezeki Tak Disangka

Elfira, atau nama penuhnya Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri, mendedahkan bahawa dia menerima khabar gembira ini selepas menghantar ibunya berangkat ke Tanah Suci Makkah beberapa hari yang lalu.


"Saya menerima jemputan istimewa ini daripada Allah melalui Kementerian Media Arab Saudi. Setelah menghantar ibu mengerjakan haji, saya mendapat berita tentang jemputan ini," katanya.


Persiapan Saat Akhir dengan Sokongan Rakan

Elfira berkongsi berita ini melalui hantaran di Instagram miliknya. Pelakon ini berangkat ke Tanah Suci Makkah pada pagi Isnin, dan walaupun menerima tawaran pada saat akhir, beliau merasa bersyukur dan menganggapnya sebagai hadiah paling istimewa.


Pada Sabtu lalu, Elfira meluahkan rasa terharu apabila rakan-rakannya tampil membantu dia membuat persiapan pada saat akhir.


"Saya rasa terharu apabila ramai sangat yang tolong siapkan baju, hantar tudung semua. Terima kasih sangat-sangat kepada semua orang yang banyak tolong saya. Saya rasa sebak sebab ini baju pertama yang saya cuba," katanya.


Jemput Rakan-rakan Anda Baca dan Kongsikan!

Cerita Elfira Loy ini memang menginspirasikan! Kalau anda rasa sama, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan. Mungkin mereka juga akan terinspirasi dengan kisah Elfira dan persediaannya untuk mengerjakan haji di saat akhir. Klik butang kongsi dan sebarkan semangat positif ini!

Previous Post Next Post

Contact Form