Fatin Afeefa Geram dengan Bekas Suami, Adam Shahz: Siapa yang Patut Tanggung Perbelanjaan Anak?


Hey semua! 🌟


Baru-baru ni, Fatin Afeefa, yang kita kenal sebagai pelakon popular, meluahkan rasa geram terhadap bekas suaminya, Adam Shahz, mengenai isu tanggungjawab nafkah anak mereka, Ivy Herra Sophia. Fatin, atau nama sebenarnya Fatin Nur Afifah Shamsudin, mengatakan bahawa walaupun Adam tidak pernah culas membayar nafkah, dia mengabaikan keperluan tambahan seperti yuran sekolah.


Cerita Penuh

Menurut Fatin, Adam hanya memberi RM100 untuk baju koperasi tetapi enggan membayar yuran sekolah yang berjumlah RM3,500. Perkara ini kini sedang dalam perbicaraan di Mahkamah Rendah Syariah Sepang.


Dalam satu pertemuan baru-baru ini, Fatin juga mendedahkan bahawa suaminya sekarang, Aliff Awang, mengambil tanggungjawab sebagai bapa dan membayar segala perbelanjaan Ivy. Walaupun Aliff tidak keberatan kerana menyayangi Ivy seperti anak sendiri, Fatin merasakan ini tidak adil.


"Akhirat kelak, takkan nak jawab bapa tiri rela hati bayar perbelanjaan anak?" Fatin meluahkan.


Kes ini akan disambung pada 27 Ogos dan 2 September depan, dan Fatin berharap mahkamah akan membuat keputusan yang adil. Selain Ivy, Fatin turut mempunyai seorang anak lelaki, Adam Aisy Arrian, berusia 11 tahun hasil perkahwinan terdahulu.


Apa Pendapat Anda?

Sebagai pembaca setia blog ini, apa pendapat korang tentang isu ini? Adakah adil untuk bapa tiri menanggung perbelanjaan anak sedangkan bapa kandung masih ada? Jom kongsikan pandangan korang di ruang komen!


Aksi Anda

Kalau korang rasa artikel ni menarik dan perlu dibaca oleh kawan-kawan korang, jangan lupa untuk kongsi artikel ni di media sosial! Klik butang kongsi dan tag kawan-kawan korang. Lagi ramai yang baca, lagi seronok kita berbincang. 😊


Terima kasih kerana membaca! Jom kita support Fatin dan semua ibu tunggal di luar sana yang berusaha keras untuk anak-anak mereka. ❤️


Jangan lupa untuk terus mengikuti blog ini untuk update terkini mengenai dunia hiburan dan isu-isu semasa.

Previous Post Next Post

Contact Form