Ulang Tahun Perkahwinan Pertama Shuib & Watie: Percutian Penuh Kasih Sayang dengan Anak-Anak


Pelawak terkenal, Shuib, dan isterinya, Watie Hanifiah, telah membuat keputusan yang menarik untuk menyambut ulang tahun perkahwinan pertama mereka. Bukan hanya mereka berdua, tetapi seluruh keluarga turut serta dalam percutian ini di sebuah pulau yang indah.


Anak-Anak Jadi Penyelamat dari Terperap dalam Bilik Hotel

Watie, atau nama sebenarnya Fati Nikmatul Adawiyah Hanifiah, 35, meluahkan perasaannya mengenai percutian mereka. Dia bimbang jika hanya pergi berdua, mereka mungkin akan menghabiskan masa terperap dalam bilik hotel sahaja.


"Kenapa kita bawa anak-anak bersama sebab bahaya pergi berdua. Kita akan terkurung di dalam bilik tak keluar-keluar. Jadi penyelesaiannya adalah bawalah anak-anak sekali," kata Watie dalam satu perkongsian di Instagram.


Keluarga Bahagia di Lapangan Terbang dan Pulau Misteri

Dalam video yang dikongsi, Watie dan Shuib kelihatan bersama anak-anak mereka, Uwais, Talita, dan Matin, di lapangan terbang menunggu penerbangan. Shuib juga dilihat memberikan ciuman dan pelukan penuh kasih sayang kepada anak-anaknya.


Setibanya di pulau yang tidak didedahkan lokasinya, Shuib berkongsi momen-momen indah mereka sekeluarga menaiki bot dan tiba di hotel penginapan. Dia turut merakamkan keindahan pulau tersebut dan mengucapkan terima kasih kepada Watie dengan penuh rasa syukur.


"Syukur, terima kasih mummy," ujar Shuib.


Sejarah Perkahwinan Shuib dan Watie

Untuk rekod, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, 40, berkahwin dengan Watie pada 23 Jun 2023. Sebelum ini, Shuib pernah berkahwin dengan Allahyarham Siti Sarah yang meninggal dunia pada 9 Ogos 2021 akibat jangkitan Covid-19. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan empat orang anak iaitu Uwais Alqarni, 12, Dzahira Talita Zahra, 10, Ariq Matin, 7, dan Ayash Affan, 3 tahun.


Jom Kongsi Kegembiraan Ini!

Seronokkan baca kisah percutian keluarga Shuib dan Watie? Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mana tahu, mereka pun dapat inspirasi untuk mengajak keluarga bercuti bersama. Tekan butang kongsi di bawah dan sebarkan kegembiraan ini!

Previous Post Next Post

Contact Form