Kourtney dan Suami ‘Berseronok’ Sehari Sebelum Bersalin, Mahu Anak Lahir Sempena Halloween


Hai semua! Ada berita menarik dari dunia selebriti yang mesti korang tahu! Kourtney Kardashian, bintang realiti terkenal, dan suaminya, Travis Barker, sempat 'berseronok' sehari sebelum Kourtney bersalin. Menarik kan?


Kisah Menarik di Sebalik Kelahiran

Kourtney, 45, berkongsi bahawa mereka melakukan hubungan intim bukan sekadar untuk berseronok, tetapi untuk mempercepatkan proses bersalin secara normal. Menurut Kourtney, ketika itu dia sudah pun mengalami kontraksi dan bukaan sebanyak tiga sentimeter.


"Sebelum itu saya sudah pergi ke hospital kerana mengalami pendarahan ringan. Namun saya diarahkan pulang kerana belum ada tanda-tanda mahu bersalin," kata Kourtney.


Usaha Melahirkan Anak Pada Hari Halloween

Pasangan ini berharap agar anak mereka, Rocky Thirteen Barker, dilahirkan pada Hari Halloween. Malangnya, hasrat mereka tidak kesampaian apabila Rocky dilahirkan sehari selepas Halloween, iaitu pada 1 November 2023.


Perjalanan Cinta Kourtney dan Travis

Untuk yang belum tahu, Kourtney dan Travis berkahwin pada 15 Mei 2022, hanya setahun selepas mula bercinta. Sebelum bersama Travis, Kourtney menjalinkan hubungan selama 11 tahun dengan Scott Disick dan mempunyai tiga anak bersama: Mason Dash (15 tahun), Penelope Scotland (12 tahun), dan Reign Aston (10 tahun).


Nak tahu lebih banyak cerita menarik macam ni? Jangan lupa kongsikan artikel ni dengan kawan-kawan korang. Klik share dan sebarkan gosip terkini ni sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form