Sophia Albarakbah: Lebih Selesa Jauh Dari Gosip, Fokus Pada Kerjaya


Sophia Albarakbah Enggan Kaitan Dengan Aliff Aziz, Pilih Fokus Kerjaya

Pelakon jelita Sophia Albarakbah, 30, menegaskan pendiriannya untuk tidak lagi dikaitkan dengan aktor Aliff Aziz. Dalam sesi temubual bersama kami, Sophia menjelaskan bahawa dia lebih selesa mengelak daripada membicarakan isu tersebut, terutamanya ketika ditemui di acara hiburan.


"Saya tak nak cakap... kalau nama itu saya tidak mahu jawab. Tak selesa untuk jawab," ujar Sophia ketika ditemui di majlis tayangan filem terbarunya, Saka Perawan di Petaling Jaya, Selangor.


Sophia menegaskan bahawa dia bukan mengelak bertemu media, tetapi lebih fokus kepada kerjaya lakonannya. "Saya tidak pernah mengelak. Saya hanya fokus kepada kerja. Perkara yang tiada kaitan tidak perlu komen," tambahnya.


Lebih Sibuk dan Fokus Pada Kerjaya

Pelakon ini juga mengakui bahawa dia tidak terlalu kerap membaca komen atau gosip dunia hiburan di media sosial. "Saya juga bukanlah seorang yang selalu dengan sosial media kerana banyak benda tidak berfaedah. Tak suka dengar gosip atau perkara yang tidak patut," jelasnya.


Ketika bertemu media pada tayangan filem Saka Perawan, Sophia juga memilih untuk tidak memberi sebarang komen berhubung kontroversi yang membabitkan dirinya.


Filem Saka Perawan Mulakan Tayangan

Filem Saka Perawan, yang merupakan sebuah filem seram komedi, bakal memulakan tayangan pada 27 Jun di seluruh pawagam. Selain Sophia, filem ini turut menampilkan pelakon lain seperti Isyariana, Nelissa Nizam, Datuk Fauziah Nawi, Wilma Muhammad, dan Azlee Senario.


Jangan lupa untuk saksikan Saka Perawan di pawagam terdekat anda dan nikmati lakonan hebat daripada barisan pelakon berbakat ini!


Jom kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan sama-sama kita support filem tempatan!

Previous Post Next Post

Contact Form