Redza Rosli Kini Sah Suami Bella Hanna dengan Sekali Lafaz!


HABIS BIJAK MENYIMPAN RAHSIA! Pasangan pelakon popular Redza Rosli dan Bella Hanna akhirnya selamat bergelar suami isteri dengan sekali lafaz pada petang Jumaat lepas.


Majlis pernikahan ini diadakan di Forest Valley, Cheras, Selangor dan disempurnakan oleh bapa pengantin perempuan, Rosman Abdullah, pada jam 4.05 petang, disaksikan Penolong Pendaftar Perkahwinan, Mohamad Mustaqim Sarmuji.


Pada majlis yang indah ini, Redza atau nama sebenarnya Ahmad Redza Rosli, 32, menyerahkan RM3,000 sebagai mas kahwin beserta lima dulang hantaran, sementara jumlah wang hantaran dirahsiakan. Bella pula menyerahkan tujuh dulang hantaran kepada pihak lelaki. Antara barang-barang hantaran menarik termasuk cincin, beg tangan, minyak wangi, kasut, Nintendo Switch dan PlayStation 5.


Majlis bertemakan rona putih ini turut dihadiri oleh ahli keluarga, sahabat handai, serta rakan-rakan media. Beberapa rakan artis terkenal seperti Adam Lee, Sweet Qismina, Datin Elvina Mohamad, Datin Intan Najuwa, Erysha Emyra, Zamarul Hisyam, Diana Rafar, dan Tracie Sinidol turut memeriahkan majlis.


Redza dan Bella sebelum ini pernah digandingkan dalam drama "Luruhnya Bunga Cinta" yang ditayangkan di TV3 tahun lalu. Drama arahan Muhamad Riza Baharudin ini turut dibintangi oleh Tracie Sinidol, Aniq Durar, dan Nabila Razali.


Jemput Kongsi Berita Gembira Ini!

Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan dan keluarga anda! Semoga mereka juga turut sama merasai kegembiraan dan kebahagiaan pasangan romantis ini. Kongsikan di media sosial anda sekarang! ❤️

Previous Post Next Post

Contact Form