Polis Rampas Syabu dan Alat Hisap Dadah, Virgoun Ditangkap Bersama Wanita di Rumah Sewa




Satu berita panas dari Jakarta! Penyanyi terkenal, Virgoun, telah ditangkap oleh pihak polis bersama seorang wanita di sebuah rumah sewa. Nak tahu lebih lanjut? Jom baca sampai habis dan jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan!


Pada Khamis lepas, penyanyi lagu hits "Surat Cinta Untuk Starla" ini telah dicekup pihak polis di Ampera, Jakarta Selatan sekitar pukul 1 pagi. Menurut Wakil Polis Metro Jakarta Barat, Insrawienny Panjiyoga, mereka bukan sahaja berjaya menahan Virgoun, tetapi juga merampas dadah jenis syabu serta alat menghisap dadah.


"Dua orang tersebut ditahan di daerah Ampera, Jakarta Selatan pada Khamis sekitar pukul 1 pagi. Kami turut merampas dadah jenis syabu dalam satu bungkusan kecil bersama alatan dipercayai untuk menghisap dadah," katanya.


Pihak berkuasa kini sedang giat menjalankan siasatan sebelum kedua-dua tertuduh dihadapkan ke mahkamah. Virgoun dan wanita berkenaan juga akan direman selama tiga hari bagi membantu siasatan.


"Kami masih lagi menjalankan siasatan penuh selepas menahan tertuduh. Reman akan dilakukan selama tiga hari terhadap suspek sebelum tindakan lanjut diambil," jelas Panjiyoga.


Kisah kontroversi ini berlaku tidak lama selepas rumah tangga Virgoun dan Inara Rusli menjadi topik hangat di media sosial. Bekas isterinya, Inara, sebelum ini mendedahkan pelbagai sikap buruk Virgoun, termasuklah tuduhan curang dan fantasi seks yang sukar diterima.


Perkahwinan mereka berakhir dengan perpisahan selepas 10 tahun bersama, dan mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Starla Rhea Idola Virgoun, Faithlee As-Sya'ir Virgoun, dan Terang Sharique Virgoun.


Nak tahu lebih banyak cerita menarik dan terkini? Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form