Nurul Shuhada Lancar Perang! Dedah Perbualan Lucah Hafidz Roshdi



KONTROVERSI BERTERUSAN: Hafidz Roshdi Terpalit Skandal Terbaru


Nurul Shuhada, bekas isteri kepada aktor terkenal Hafidz Roshdi, telah mencetuskan sensasi apabila mendedahkan perbualan lucah antara Hafidz dengan seorang wanita yang dipercayai menjadi punca keretakan rumah tangga mereka.


Pendedahan Mengejutkan di Instagram


Shuhada, 30, tidak lagi berdiam diri dan memuat naik tangkap layar perbualan lucah itu di Instagramnya. Perbualan tersebut dihantar sendiri oleh wanita berkenaan sebagai bukti hubungan serius mereka.


"Kenapa Saya Nekad Bercerai?"


Shuhada menjelaskan bahawa perbualan lucah itu berlaku sekitar Januari tahun lalu dan menjadi sebab utama dia memfailkan penceraian terhadap Hafidz.


"Untuk pengetahuan semua, chat ini diberi oleh pelakor sendiri untuk membuktikan yang dia mampu memuaskan si polan. Kenapa saya minta cerai? Sebab ini! Ia diberikan kepada saya untuk membuktikan hubungan mereka sangat serius," kata Shuhada di Instagramnya pada Rabu lalu.


Sabar 18 Bulan, Kini Tiba Masa Membalas!


Shuhada turut menjelaskan bahawa dia bertindak mendedahkan bukti tersebut kerana tidak lagi mampu menahan kesabaran setelah ibunya turut terpalit dalam isu ini.


"18 bulan saya sabar! Kau yang mula dulu maka sila bincangkan. Saya pegang kata-kata ‘jangan mula dulu Shu kalau dia yang sebar baru kongsi.’ Jadi disebabkan sampai perbualan mama saya pertahankan saya pun dimalukan, jadi silakan menjamu hidangan," luah Shuhada.


Bukti Rakaman Audio dan Pengakuan


Tambah Shuhada, selain perbualan, dia turut mempunyai bukti rakaman audio dan pengakuan pasangan berkenaan. "Tak sabar pula nak ‘up’ semuanya. Kepada you, bersedia, ini bermakna perang. Mahkamah tak mahkamah, letak tepi. Kau yang mula dulu. Beritahu nak mana dulu? Korang nak baca perbualan antara pencurang dan pelakor atau voice recording? Pilih," katanya.


Kisah Penuh Dramatis


Shuhada dan Hafidz mendirikan rumah tangga pada 30 April 2016 dan mereka sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam, Selangor pada 27 Julai 2023. Mereka mempunyai dua cahaya mata, Humairah, 7, dan Umarr, 4 tahun. Hafidz kemudian bernikah dengan wanita pilihannya, Athira Yuhada, pada 15 Disember tahun lalu.


Jom Kongsi Artikel Ini!


Kisah penuh dramatik ini pastinya menarik perhatian ramai. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga dapat mengikuti perkembangan terkini mengenai isu ini!

Previous Post Next Post

Contact Form