"Artis Juga Manusia Biasa" - Fasha Sandha Selesa Pakai Baju Murah, Asalkan Cantik dan Nyaman



Tak sangka, video pelakon terkenal Fasha Sandha berkongsi tentang pakaian murahnya yang berharga RM19 boleh tular di media sosial!


Fasha, atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 40, melihat perkara ini sebagai sesuatu yang biasa sahaja. Walaupun seorang selebriti terkenal, dia menegaskan bahawa dia tetap manusia biasa yang mementingkan keselesaan lebih dari segalanya.


"Saya tak kisah pun sebab artis pun manusia biasa... tiada beza pun! Tak semua artis mementingkan jenama semata-mata, asalkan cantik dan berkualiti," katanya kepada kami.


Fasha berkongsi tentang blaus jingga yang dibelinya di platform e-dagang dengan harga RM19 itu sebagai contoh.


Ramai memuji sikap rendah diri Fasha yang tidak segan mengenakan pakaian murah. Bagi Fasha, sebagai pelakon yang memerlukan banyak pakaian, tidak perlu berbelanja besar hanya untuk jenama.


"Saya peribadi tak akan beli baju mahal-mahal tetapi pilih yang selesa. Tiada apa yang pelik pun sebab ramai sahaja artis sarung pakaian harga mampu milik cuma mereka tak sebut harga saja," ujarnya lagi.


Jom Kongsi!

Tertarik dengan cerita Fasha Sandha? Jom kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan! Mungkin mereka juga terinspirasi dengan sikap sederhana Fasha. Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan vibe positif ini!

Previous Post Next Post

Contact Form