Teuku Ryan Mula Cari Pengganti Selepas Sebulan Bergelar Duda – Siap Hantar Selfie Lagi!


Korang pernah dengar tak cerita ni? Baru je sebulan Teuku Ryan bergelar duda, dia dah mula mencari pengganti! Selepas bercerai dengan Ria Ricis pada 2 Mei lalu, pelakon ini nampaknya dah tak nak buang masa dan mula mengurat wanita lain.


Mesej DM Yang Menggemparkan

Cerita ni mula tersebar bila ada pihak yang muat naik perbualan DM Instagram antara Ryan dan seorang wanita bernama Salma. Menerusi akaun @lambe_danu, Ryan dilihat menghantar mesej berbunyi "Selamat berkenalan ya," kepada Salma. Eh, baru kenal dah hantar mesej macam tu?


Sambung Berbual di WhatsApp

Tak cukup dengan DM, Ryan dan Salma teruskan perbualan mereka di WhatsApp. Ryan siap tanya lagi sama ada nombor telefon tu memang milik Salma. Yang bestnya, mereka siap bertukar-tukar selfie untuk tunjukkan wajah masing-masing! Ryan sempat bergurau yang wajah Salma nampak hodoh dalam swafoto tu. Amboi, berani betul dia gurau macam tu kan?


Kisah Cinta Ryan dan Ria

Untuk korang yang mungkin tak berapa tahu, Ryan dan Ria mendirikan rumah tangga pada 12 November 2021 dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan comel bernama Cut Raifa Aramoana, sekarang berusia 2 tahun. Malangnya, jodoh mereka tak panjang dan mereka sah bercerai talak satu pada 2 Mei lalu. Hak penjagaan anak diberikan kepada Ria, dan Ryan perlu bayar nafkah sebanyak 10 juta Rupiah (RM2,900) sebulan.


Apa Kata Korang?

So, apa pendapat korang tentang cerita ni? Adakah Ryan bergerak terlalu cepat atau ini hak dia untuk mencari kebahagiaan baru? Jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan korang dan komen di bawah! Lagi banyak kita kongsi, lagi menarik perbincangan kita.


Jom kongsikan artikel ni sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form