Alisa Menangis Mahu Jumpa Lee Zii Jia, Hairul Azreen Tunaikan Hasrat Anak


Si Comel Alisa Mahu Jumpa Idola

Baru-baru ini, pelakon terkenal Hairul Azreen telah menunaikan permintaan anak perempuannya, Alisa Aisyah, yang mahu bertemu dengan pemain badminton negara, Lee Zii Jia.


Permintaan Si Kecil

Sebelum itu, Hairul, atau nama sebenarnya Hairul Azreen Idris, 35, memuat naik video di Instagram yang menunjukkan Alisa menangis kerana mahu bertemu dengan Zii Jia. "Lee Zii Jia sudah pulang. Lain kali okay? Awak nak bercakap dengan Lee Zii Jia?" tanya Hairul dalam video tersebut.


Kejutan Manis di Rumah

Tidak lama kemudian, Lee Zii Jia membuat kejutan dengan mengunjungi kediaman mereka. Alisa yang sedang duduk di meja makan bersama ibunya, pelakon Hanis Zalikha, terkejut dan gembira melihat kehadiran pemain badminton idolanya itu. Alisa tersenyum riang dan menghulurkan salam kepada Zii Jia.


Bermain Badminton Bersama Idola

Lee Zii Jia turut meluangkan masa bermain badminton dengan kanak-kanak berusia lima tahun itu. Di ruangan komen video tersebut, rata-rata netizen teruja melihat kunjungan Zii Jia dan ada yang cemburu melihat permintaan Alisa yang mudah ditunaikan.


Reaksi Netizen

"Dahsyatlah, dia (Alisa) minta sahaja, Lee Zii Jia terus muncul."


"Macam duduk sebelah rumah sahaja, Lee Zii Jia terus datang," tulis seorang netizen dengan nada teruja.


Kongsi Kegembiraan Ini!

Kisah ini pastinya mencuit hati sesiapa sahaja yang membacanya. Jadi, jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga akan terhibur dengan kejutan manis yang dibuat oleh Lee Zii Jia.


Tekan butang kongsi sekarang dan sebarkan keceriaan ini!

Previous Post Next Post

Contact Form