Zara Zya Bakal Jalani Pembedahan: Mohon Doa dan Sokongan Anda!



Hei kawan-kawan, ada berita terkini tentang pelakon kesayangan kita, Zara Zya! Selepas dua minggu berada di hospital, Zara akan menjalani pembedahan untuk membuang sista (cyst) dan fibroid pada pagi Jumaat ini. Bukan itu sahaja, Zara juga akan memulakan rawatan untuk masalah tulang belakang yang dikenali sebagai sindrom lumbar facet.


Zara, atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin, 39, mulanya pergi ke hospital untuk pemeriksaan arthritis. Namun, doktor menemui beberapa masalah kesihatan lain yang perlu ditangani segera.


Pembedahan dan Rawatan Zara


"Esok (Jumaat) saya akan jalani pembedahan dan rawatan untuk buang cyst, fibroid, dan suntikan sendi facet," kata Zara.


Pada awalnya, dia hanya ingin melakukan pemeriksaan untuk sakit arthritis, tetapi terpaksa berdepan dengan masalah serviks facet dan sindrom lumbar facet. Di samping itu, Zara juga menghidapi cyst (Bosniak IV) pada buah pinggang kiri dan ada fibroid.


Permohonan Maaf dan Ucapan Terima Kasih


Menerusi hantaran di Instagram pada malam Khamis, Zara memohon maaf sekiranya ada kesalahan yang dilakukannya terhadap sesiapa. Dia juga berterima kasih kepada semua yang telah mendoakannya.


"Dengan rendah hati saya ingin mohon ampun dan maaf kepada semua yang saya kasihi. Sama ada kenal atau pun tidak. Terima kasih pada semua yang mendoakan saya. Jangan lupa untuk maafkan saya ya. Ujian ini dari Allah SWT dan saya reda dengan semuanya," katanya.


Pada 27 Mei lalu, Zara dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur selepas dikesan menghidap sindrom serviks facet dan sindrom lumbar facet.


Jom Sama-sama Doakan Zara!


Sama-sama kita doakan agar pembedahan dan rawatan Zara berjalan lancar dan dia cepat sembuh. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya lebih ramai yang mendoakan kesihatan Zara. Tekan butang kongsi dan sebarkan kebaikan!

Previous Post Next Post

Contact Form