Gila Betul! Peminat Habiskan RM75,000 Demi Foto Polaroid Dengan Mark NCT 127!

 



Hey semua peminat K-Pop di luar sana! Ada cerita gempak yang tengah hangat di media sosial sekarang ni. Korang mesti tak percaya, tapi ada seorang peminat fanatik yang sanggup berhabis RM75,000 hanya untuk bergambar mesra dengan Mark dari kumpulan NCT 127!


Ya, korang tak salah baca. RM75,000! Wanita ini sanggup keluarkan duit sebanyak AS$16,000 (ya, betul-betul banyak!) untuk peluang bertemu dan ambil foto polaroid dengan Mark.


Cerita ni mula tersebar bila seorang individu kongsikan di media sosial tentang pengalaman wanita berkenaan. Terus meletup, ramai peminat Mark lain yang cemburu gila sebab mereka pun nak juga pengalaman macam tu!


Apa Kisahnya?

Okay, ceritanya macam ni. Wanita beruntung tu dapat jumpa Mark selepas dia menjadi salah seorang daripada lima pembeli tertinggi di Japan Mumo Store, kedai yang menjual cakera padat dan barangan K-Pop.


Kawan kepada wanita tersebut berkongsi, "Kawan saya menghabiskan wang sebanyak AS$16,000 untuk mendapatkan peluang bertemu Mark selepas menjadi lima pembeli tertinggi."


Memang kedai tu buat syarat, siapa yang beli album paling banyak di salah satu cawangan mereka, akan dapat peluang eksklusif jumpa idola kegemaran mereka.


Pandangan Berbeza

Macam biasa, ada yang kagum, ada yang tak puas hati. Ramai yang rasa tindakan ni memang gila dan membazir. Tapi, bagi peminat tegar, peluang macam ni memang datang sekali je seumur hidup!


Kongsikan Cerita Ni!

Korang rasa macam mana? Terkejut? Kagum? Atau rasa nak ikut jejak langkah peminat fanatik tu? Komen di bawah dan jangan lupa kongsikan artikel ni dengan kawan-kawan korang. Siapa tahu, mungkin diorang pun ada cerita gila pasal idola K-Pop diorang sendiri!


Klik "Share" sekarang dan buatkan artikel ni viral! #KPopCraze #NCT127 #MarkNCT127 #FanLove

Previous Post Next Post

Contact Form