Aktres Jaja Cerita Buruk, Amy Nur Tinie Berani Dedah Nama!


Hey geng, korang tahu tak cerita terbaru dalam dunia hiburan? Aktres Amy Nur Tinie yang manis dan berbakat ni, tak teragak-agak nak dedahkan nama seorang pelakon yang sering memburukkan namanya. Baca kisah menarik ni dan jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan korang!


Amy Nur Tinie Bongkar Perangai Pelakon Popular

Pelakon muda yang semakin meningkat naik, Amy Nur Tinie, 28, terpaksa berdepan dengan seorang artis yang nampaknya tak boleh tengok orang lain senang. Amy mendakwa artis tersebut cuba menutup rezekinya dalam industri seni dengan menyebarkan cerita buruk. Pada awalnya, Amy tak ambil pusing sangat, tapi lama-lama dia pelik juga sebab tak rasa dia pernah buat salah dengan pelakon tu.


Macam Mana Boleh Jadi Macam Ni?

Menurut Amy, ada orang dalam industri yang sampaikan padanya bahawa pelakon wanita tersebut takkan terima tawaran berlakon kalau Amy ada sekali. Pelik, kan?


"Dia tak nak berlakon kalau ada saya. Saya tak tahu kenapa dia benci sangat dengan saya. Kalau tak suka, tak apa, tapi jangan sampai nak tutup rezeki orang lain," kata Amy ketika dihubungi kami.


Tak Ada Masalah, Tapi Kenapa?

Amy dan pelakon tersebut pernah bekerjasama beberapa kali, tapi tak ada pun sebarang masalah besar antara mereka. Sepanjang penggambaran, semuanya okay saja. Jadi, apa sebenarnya yang membuatkan pelakon itu sampai hati nak buat macam ni?


"Kami baru tiga kali shooting sama, itu pun tak banyak babak bersama. Sepanjang penggambaran, okay saja, tak ada pun bermasam muka. Kalau sekali lagi dia kacau saya, saya tak teragak-agak untuk kongsikan namanya," jelas Amy.


Nak Berdepan Tapi Tak Mahu Fitnah

Amy rasa lebih baik kalau pelakon itu terus berdepan dengannya jika ada sebarang masalah. Tak perlu nak burukkan dia di depan orang lain.


"Dia ada nombor telefon saya, kalau memang ada yang dia tak puas hati terus saja cari saya. Kenapa perlu nak memburukkan saya depan orang lain?" katanya lagi.


Luahan Hati di Media Sosial

Baru-baru ni, Amy meluahkan rasa tak puas hati di Instastory miliknya tentang pelakon wanita yang tak henti-henti bercakap buruk tentang dirinya. Betul-betul dah bosan, kan?


Suka baca cerita ni? Jangan lupa SHARE artikel ini dengan kawan-kawan korang supaya kita semua tahu betapa pentingnya bersikap profesional dan menghormati sesama artis!


Bagaimana pendapat korang tentang isu ni? Jom kongsikan di ruangan komen dan jangan lupa follow blog kami untuk cerita-cerita menarik yang lain!






Previous Post Next Post

Contact Form