"Jangan Sembang Macam Kenal Aku!" - Hafiz Suip Terhibur dengan Komen Netizen Tentang Rumah Tangga


Eh, Korang Jangan Seboklah! Hafiz Suip Bahagia Je, Netizen Pula Yang Kecoh

Penyanyi kesayangan ramai, Hafiz Suip, dengan selamba meminta netizen untuk tidak buat spekulasi pasal rumah tangganya dengan isteri tercinta, Nureffy Jesreel Abdullah. Dengan gaya santai tapi tegas, Hafiz mengingatkan netizen supaya janganlah berlagak macam mereka kenal dia betul-betul.


"Korang (netizen) tak kenal aku jadi korang jangan sembanglah macam korang kenal aku sangat. Ini siaran langsung saya, suka hatilah saya nak cakap apa," katanya dalam satu TikTok story yang telah menarik perhatian ramai.


Hafiz Terhibur dengan Komen Netizen

Menurut Hafiz, ada satu komen yang dia baca sampai buat dia ketawa besar. Ada seorang netizen yang komen, kononnya Hafiz bercerai sebab tak bertanggungjawab pada isteri.


"Saya ada terbaca satu komen yang kakak ini berkata 'dia bercerai sebab laki dia abaikan dia'. Saya rasa kelakar dengan komen dia," ujarnya sambil tersenyum.


Rindu Anak-Anak

Walaupun ada gosip dan spekulasi, Hafiz tetap menunjukkan rasa kasih sayangnya terhadap anak-anaknya. Dia sempat memuat naik foto bersama dua cahaya matanya di akaun TikTok, menyatakan kerinduannya. "Miss them so much... goyah ke tu? Terus bersinar, jangan main api," tulisnya dalam kapsyen yang cukup puitis dan mendalam.


Kenapa Instagram Hilang?

Baru-baru ini, ramai juga yang perasan Hafiz hilang dari Instagram. Rupa-rupanya, dia menyahaktifkan akaun tersebut pada 16 Mei lalu, membuatkan ramai tertanya-tanya tentang status rumah tangganya. Walaupun begitu, baik Hafiz mahupun Nureffy, kedua-duanya tidak memberikan sebarang komen apabila dihubungi oleh pihak media.


Siapa Hafiz Suip?

Bagi yang mungkin baru mengenali Hafiz, beliau dan Nureffy mendirikan rumah tangga pada 14 Mei 2016. Mereka dikurniakan dua orang anak lelaki yang comel iaitu Muhammad Riyadh Zafri, 7, dan Muhammad Alkaf Zayne, 4 tahun.


Nak Tahu Lagi? Jangan Lupa Share Artikel Ni!

Jadi, itulah dia cerita sebenar. Apa pendapat korang? Jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan korang supaya dorang pun tahu cerita sebenar! Mari kita sama-sama terus menyokong Hafiz Suip dan keluarga. Klik share sekarang dan sebarkan positive vibes! 💫

Previous Post Next Post

Contact Form