Leeteuk Super Junior Membela Kang In, Peminat Meletup Marah: Maaf? Tak Ada Ruang!


Korang percaya tak? Leeteuk, ketua kumpulan Super Junior, baru-baru ini bikin ramai peminat marah dengan ucapan dia yang mempertahankan Kang In. Dalam satu majlis perkahwinan Ryeo Wook, Leeteuk minta orang ramai supaya terus bagi sokongan kepada Kang In yang sedang berdepan kesukaran. Tapi niat baik Leeteuk tu tak disambut baik oleh ramai orang. Kenapa? Jom baca lanjut!


"Beri Sokongan Kepada Kang In," Kata Leeteuk

Semasa majlis perkahwinan Ryeo Wook, Leeteuk menyampaikan ucapan yang menyebut tentang Kang In. Dia kata, "Kang In telah melalui fasa untuk diri sendiri lebih lama berbanding ketika dia berada di puncak kejayaan. Teruskan beri sokongan terhadapnya agar dia boleh meneruskan hidup."


Hah, korang rasa apa? Patut ke tak Leeteuk buat statement macam tu?


Peminat: "Maaf, Tapi Tak Perlu"

Peminat rasa marah sebab bagi mereka, Kang In tak patut diberi peluang kedua. Kesalahan yang dia buat sebelum ni sangat besar. Pada Julai 2016, Kang In dihadapkan ke mahkamah di Seoul atas kesalahan memandu secara mabuk. Bukan tu je, dia juga dituduh mengasari teman wanitanya. Akibat kontroversi ni, Kang In umum tarik diri dari Super Junior pada 2019 sebab tak nak bebani rakan-rakannya.


Reaksi Peminat: Biarlah Kang In Cari Kerja Lain

Ramai peminat cadangkan Kang In terus tinggalkan dunia seni dan buat kerja lain je. Bagi mereka, Kang In dah buat kesalahan yang tak boleh dimaafkan dan terus menyokong dia seolah-olah mengabaikan mangsa yang terkesan dengan perbuatan dia.


Call to Action: Apa Pendapat Korang?

Korang rasa macam mana? Setuju tak dengan pandangan peminat-peminat Super Junior ni? Atau korang ada pendapat berbeza? Jom share artikel ni dengan kawan-kawan korang dan bincang sama-sama. Jangan lupa tinggalkan komen kat bawah, kita nak tahu juga pandangan korang!

Previous Post Next Post

Contact Form