"Tidak akan terjadi!" - Puteri Sarah Beri Penegasan, Tolak Fitnah dengan Santai



Berita sensasi tentang Puteri Sarah kembali ke pelukan bekas suaminya, pengarah terkenal Syamsul Yusof, kini kembali menghangatkan tataran media sosial. Namun, jauh dari kecohnya desas-desus tersebut, Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 39, dengan yakin menegaskan bahawa dia telah melangkah ke hadapan dan tidak akan mengulangi lembaran lama.


"Dalam masa lapuk pun, masih ada orang DM tanya, 'Beneran?'. Seperti seriously? Nak rujuk balik ke? Jadi, aku ni bini backup ke? Sarahhhh," luah Puteri Sarah dengan nada santai.


Dalam satu kenyataan ringkas melalui Instastory miliknya pada hari Isnin yang lalu, Puteri Sarah menolak segala dakwaan palsu yang berlegar-legar mengenainya.


"Eh, guys! Ni berita palsu la. Not happening. Kita dah move on la," jelasnya tegas.


Seiring dengan itu, Puteri Sarah turut menyuarakan rasa kesalnya terhadap segelintir individu yang dengan sengaja menghasut dan mencipta berita palsu demi mencuri perhatian netizen, seringkali dengan tujuan untuk meningkatkan trafik pada laman web mereka.


"Seriously, guys? Sekarang ni pun dah jadi macam-macam tajuk dalam dunia Facebook. Dah tak boleh harap dengan blog-blog dalam Facebook ni," keluhnya.


"Mula-mula kata nak rujuk balik, lepas tu nak tambah cerita anak-anak. Aku tak faham la," tambahnya dengan nada tidak puas hati.


Sementara itu, Puteri Sarah yang telah menjalani kehidupan perkahwinan dengan Syamsul Yusof sejak 8 Mac 2014, dengan pahitnya menerima kenyataan perceraian mereka pada 14 Jun tahun lalu, setelah sembilan tahun bersama dan dikurniakan dua cahaya mata, Syaikhul Islam, 7, dan Sumayyah, 6.


Meskipun begitu, Puteri Sarah menegaskan bahawa dia telah bergerak maju dengan kehidupannya dan berharap agar kisah lama itu tidak lagi diperkatakan.


Bagaimanapun, bagi mereka yang masih ingin terus mengikuti perkembangan Puteri Sarah, bolehlah merujuk pada laman-laman sosialnya yang sah. Dan jangan lupa, kongsi artikel ini dengan kawan-kawan untuk menyebarkan penegasan Puteri Sarah!

Previous Post Next Post

Contact Form