Shah Rukh Khan Kena Strok Haba! Juhi Chawla Update Keadaan Terkini


Bayangkan tengah asyik tengok pasukan kegemaran anda main, tiba-tiba kena serangan strok haba! Itulah yang terjadi kepada bintang Bollywood, Shah Rukh Khan. Nasib baik, keadaan beliau semakin baik selepas dirawat di sebuah hospital di Ahmedabad, India.


Pelakon terkenal dan rakan baik Shah Rukh Khan, Juhi Chawla, berkongsi berita gembira ini. "Dia semakin pulih. Dia akan bersama menyaksikan perlawanan pasukan kami hujung minggu ini," kata Juhi dalam satu temu bual eksklusif.


Kejadian Cemas di Hotel

Pada pagi Rabu, Shah Rukh Khan dikejarkan ke hospital selepas mengadu tidak sihat di sebuah hotel. Beliau berada di sana untuk meraikan kejayaan pasukan kriket miliknya, Kolkata Knight Riders (KKR), yang baru sahaja layak ke pusingan akhir Liga Perdana India (IPL) pada malam sebelumnya.


Juhi dan Gauri Bergegas ke Hospital

Juhi Chawla, yang juga pemilik bersama KKR, bersama isteri Shah Rukh Khan, Gauri, segera bergegas ke hospital selepas mendengar berita mengejutkan ini. Keprihatinan dan kasih sayang mereka jelas terlihat dalam tindakan pantas tersebut.


Fans Prihatin

Meskipun kesihatannya tidak begitu baik ketika itu, Shah Rukh Khan tetap melayan peminatnya di stadium pada malam sebelum kejadian. Sikap beliau yang sentiasa menghargai peminat memang wajar dipuji!


Kongsi Artikel Ini!

Nak tahu lebih lanjut tentang Shah Rukh Khan dan kisah menarik lain? Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Tekan butang share tu, biar semua orang tahu tentang hero kita yang hebat ni!


Jangan lupa follow kami untuk update terkini tentang selebriti kegemaran anda!

Previous Post Next Post

Contact Form