Comelnya... Telatah Anak Syamel yang Buat Kita Tak Kering Gusi!


Ada saja gelagat anak kecil yang mampu mencuit hati, dan kali ini telatah anak perempuan Syamel, Nur Khawla Soleha, yang terhibur dengan ucapan penyanyi Aziz Harun memang bikin kita tak senang duduk! Video yang dikongsi oleh Syamel di Instagram memaparkan momen comel Khawla yang tidak boleh berhenti tersipu malu dan menari kegirangan bila dengar suara penyanyi kegemarannya itu.


Khawla Teruja Dengar Suara Aziz Harun!


Dalam video itu, Khawla yang berusia dua tahun kelihatan sangat teruja ketika bapanya menunjukkan rakaman video daripada Aziz Harun. Reaksi spontannya bila dengar suara Aziz benar-benar menghiburkan. Aziz, penyanyi dari Brunei, sempat menyanyikan lagu raya popularnya "Ketipak Ketipung Raya" bersama Aisha Retno dan memberi nasihat manis buat Khawla.


"Hai Lala (panggilan Khawla), uncle Aziz di sini. Uncle nak menyanyikan lagu untuk Lala boleh? Ketipak ketipung sayang baju raya dah beli ke sayang, kalau sudah mari beraya... Dengar cakap mummy (panggilan Ernie) dan daddy (panggilan Syamel) okay. Jumpa nanti Lala, sayang awak," kata Aziz.


"Daddy, Lala Nak Uncle Aziz Lagi!"


Kelucuan tidak berhenti di situ! Khawla yang belum puas mendengar suara Aziz meminta bapanya untuk memainkan semula video tersebut berkali-kali. "Daddy Lala nak uncle Aziz. Lagi, nak lagi nak lagi. Last," katanya. Syamel yang melihat reaksi teruja anaknya mengakui Aziz berjaya menawan hati Khawla, sampai Khawla lebih memilih Aziz berbanding dirinya sendiri!


Nasihat Ibu Buat Khawla


Di ruangan komen, ibu Khawla, penyanyi Ernie Zakri, turut mencuri perhatian dengan pesanan lucu kepada anaknya, "Lala kasihanlah daddy tu, jangan seksa daddy lagi okay," tulisnya.


Syamel dan Ernie mendirikan rumah tangga pada 22 Mac 2021 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Nur Khawla Soleha, yang kini berusia dua tahun. Telatah Khawla memang selalu mencuri perhatian ramai dan membuat kita semua terhibur.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang kalau nak tumpang gelak sama-sama! Siapa tahu, mereka juga boleh terhibur dengan kecomelan Khawla!


Kongsi Artikel Ini!


Terhibur dengan cerita ini? Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang dan sama-sama kita nikmati momen comel Khawla! Tekan butang share sekarang dan sebarkan keceriaan! 🎉📲

Previous Post Next Post

Contact Form