Rimas Dituduh Penyondol? Shakilla Khoriri Ajak Jumpa Sambil Minum Kopi! ☕


Hey korang! Siapa je yang tak rimas bila dituduh benda yang bukan-bukan, kan? Begitulah juga dengan pelakon cantik kita, Shakilla Khoriri. Baru-baru ni, dia kena tuduh jadi penyondol rumah tangga orang! 😱


Shakilla, atau nama sebenarnya Nurul Shakilla Mohd Khoriri, 35, memang tak boleh tahan lagi dengan komen-komen jahat netizen. So, dia pun buat keputusan untuk ambil tindakan. Nak ajar sikit orang yang suka buat cerita tak betul tu.


"Naik Mahkamah? Boleh, Join The Club!"

"Kadang-kadang orang ni memang perlu diajar. Biar mereka famous sikit, boleh join the club naik mahkamah," kata Shakilla sambil gelak kecil.


Dia pun sempat berkongsi tangkap layar komen-komen fitnah yang ditinggalkan kat media sosial dia. Ada yang guna akaun palsu, tapi bila diajak jumpa, terus tak berani.


"Berani tapi bodoh. Kalau nak kecam, guna la akaun betul. Saya ajak jumpa, tak ada pun yang berani," tambah Shakilla.


Ajak Bersemuka Sambil Minum Kopi

Shakilla ni memang sporting. Dia siap ajak lagi individu-individu yang komen jahat tu untuk jumpa face to face. Boleh la dengar sendiri cerita sebenar dari mulut mereka.


"Saya akan cari dengan bantuan followers saya. Kita jumpa, minum kopi, dan dengar cerita yang saya tak tahu," katanya.


Korang Rasa Macam Mana?

Bila baca kisah Shakilla ni, kita pun rasa kesian kat dia. Netizen kadang-kadang memang suka sangat buat cerita tanpa usul periksa. So, lepas ni sebelum kita percaya atau sebarkan sesuatu, fikir dulu kesan dia pada orang lain.


Jom Share Artikel Ni!

Kalau korang rasa artikel ni menarik dan berguna, jangan lupa share dengan kawan-kawan korang, okay? Lagi banyak yang baca, lagi ramai yang akan faham situasi sebenar.


Klik je button share kat bawah ni. Let's spread some positive vibes! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form