Sarah Yasmine Bersedia Uji Air Kencing, Siapa Lagi yang Terlibat?

 



Kisah panas kekasih gelap Aliff Aziz, Sarah Yasmine, kini mengemuka dengan tawaran yang tak disangka-sangka! Dia bersedia melakukan ujian air kencing untuk membuktikan ketidakbenarannya dalam dakwaan pengambilan dadah.


Dalam satu langkah mengejutkan, Sarah dengan yakin menyatakan kesiapannya untuk berkerjasama dengan pihak polis di Malaysia dan Singapura. "Kalau nak ambil urin, sila Central Narcotics Bureau Singapore dan polis di Malaysia. Saya akan luangkan masa untuk lakukan ujian air kencing," katanya santai.


Namun, sambil memberi jawapan terbuka, Sarah juga memberi amaran. Dia tidak mahu konon-konon 'plot twist' yang boleh menyebabkan kesilapan terjejas pada pihak yang tidak bersalah.


Sejak pengakuan sebagai kekasih Aliff pada Januari lalu, Sarah menjadi pusat perhatian, terutama apabila mendedahkan beberapa mesej perbualan yang mencetuskan kontroversi besar. Pendedahan ini turut melibatkan nama-nama besar dalam industri hiburan seperti Emma Maembong, Chacha Maembong, Caprice, Sophia Albarakbah dan Meerqeen.


Jadi, apa yang akan berlaku seterusnya? Adakah ujian air kencing akan menambah lagi kekacauan ataukah membawa kejelasan kepada kisah yang semakin panas ini? Tunggu dan lihat!


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan yang suka mengikuti gosip terhangat! Siapa tahu mereka pun nak tahu cerita sebenar di sebalik drama yang berlaku.

Previous Post Next Post

Contact Form