Lady Gaga Dedah Buat Konsert Ketika Dijangkiti Covid-19: Peminat Kecewa dan Ugut Boikot


Gaga Jujur Berkongsi, Peminat Berang!

Hey, pembaca setia! Ada cerita panas tentang Lady Gaga yang korang mesti tahu. Penyanyi terkenal ni baru-baru ini buat pendedahan mengejutkan – dia pernah teruskan konsert jelajah Chromatica Ball pada tahun 2022, walaupun ketika itu dijangkiti Covid-19!


Menurut Gaga, keputusan ni dibuat sebab dia tak mahu menghampakan peminat yang dah bersusah payah datang ke konsertnya. Katanya, "Saya berkongsi tentang hal itu dengan pasukan saya sahaja. Saya tidak mahu menghampakan peminat."


Reaksi Peminat? Marah Gila!

Pendedahan ni dibuat masa tayangan filem konsertnya di Los Angeles pada Jumaat lepas. Tapi, tindakan Gaga ni telah menimbulkan kontroversi. Ramai peminat yang marah dan rasa dia sangat tak bertanggungjawab. Ada yang siap ugut nak boikot semua konsert Gaga selepas ni. Seorang netizen komen, "Dia sangat tidak bertanggungjawab... pentingkan diri sendiri. Terus rasa tidak minat untuk menyokong Lady Gaga selepas ini. Cancel!"


Apa Kata Korang?

Macam mana pendapat korang? Adakah tindakan Gaga ni patut dimaafkan sebab niatnya baik untuk tak menghampakan peminat? Atau korang setuju dengan peminat yang rasa tindakan ni tak boleh diterima langsung?


Kongsikan Pendapat Korang!

Jom berbincang dalam komen! Dan jangan lupa untuk kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang. Siapa tahu, mungkin mereka ada pandangan berbeza tentang kontroversi ni.


Tekan butang share sekarang dan mulakan perbincangan menarik dengan geng korang!


P/S: Jangan lupa follow blog ni untuk cerita-cerita terkini tentang dunia hiburan yang panas dan sensasi!

Previous Post Next Post

Contact Form