Gosip Perpisahan dengan Ben Affleck, Reaksi Jennifer Lopez Buat Peminat Terkejut!


Pernah dengar tentang gosip terkini Jennifer Lopez dan Ben Affleck? Kalau belum, mari sini, kita cerita sambil santai-santai! Baru-baru ini, semasa sidang media filem terbaharunya, Atlas, ada sesuatu yang membuatkan peminat tergamam.


Apa Ceritanya?

Semasa sesi soal jawab, seorang wartawan berani bertanya kepada Jennifer Lopez tentang khabar angin yang mengatakan rumah tangganya dengan Ben Affleck sedang goyah. Namun, belum sempat Jennifer menjawab, pengacara majlis terus memotong soalan tersebut. Agak drama, kan?


Tetapi, yang paling mengejutkan ialah reaksi spontan Jennifer. Dia tertawa kecil dan memandang tepat ke arah wartawan sambil berkata, "Anda lebih tahu." Alamak, macam ada sesuatu yang tersirat di situ!


Video Viral

Video momen tersebut telah dimuat naik di Instagram @elgordoylaflaca dan mendapat lebih daripada sejuta tontonan. Rata-rata netizen terkejut melihat perubahan ekspresi wajah Jennifer. Ada yang mengatakan dia kelihatan sangat terluka apabila ditanya soalan itu. Malah, ada juga yang berpendapat lebih baik tanya tentang kerjayanya daripada soal peribadi.


Apa Kata Netizen?

Peminat memang sentiasa prihatin dengan idola mereka. Berikut antara komen netizen:


"Dia (Jennifer) kelihatan sangat terluka apabila ditanya soalan itu."

"Daripada ditanya tentang Ben, lebih baik tanya soalan tentang kerjaya dan projek seterusnya."

Khabar Angin Perceraian

Menurut laporan In Touch, pasangan ini dikatakan bakal bercerai. Ben Affleck dilaporkan sudah keluar dari kediaman mewah mereka. Mereka juga dikatakan akan menjual banglo mewah sebagai salah satu langkah penyelesaian perceraian.


Sejarah Cinta Mereka

Untuk rekod, Jennifer dan Ben mula bercinta pada awal tahun 2000. Namun, hubungan tersebut terputus pada 2003 selepas mereka membatalkan perkahwinan. Pada 2021, mereka kembali bercinta dan akhirnya mendirikan rumah tangga setahun kemudian.


Kongsi Artikel Ini!

Kalau anda rasa artikel ini menarik, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan! Siapa tahu, mereka pun mungkin berminat nak tahu lebih lanjut tentang gosip terkini ini. Klik butang kongsi sekarang dan mari sama-sama kita ikuti perkembangan selanjutnya!


Jangan lupa, sentiasa ikuti blog kami untuk cerita-cerita hangat Hollywood yang lain. Sampai jumpa di artikel seterusnya!

Previous Post Next Post

Contact Form