"Tak Sangka Sakinah Dah Kahwin! Respon Santainya Bikin Netizen Ketawa - 'Aku Janda Anak Satu'"


Adakah anda tahu yang Sakinah pernah kahwin? Kalau tak percaya, responnya ini pasti buat anda tergelak!


Sharifah Sakinah, atau nama penuhnya Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired, sekali lagi mencuri perhatian netizen di Instagram. Baru-baru ini, pelakon yang berusia 35 tahun ini berkongsi foto mesra bersama anak perempuannya, Anais Adha, sempena ulang tahun kelahiran anaknya itu.


"Hanya kita berdua," tulis Sakinah di kapsyen Instagramnya.


Respon spontan Sakinah mendapat pujian ramai. Rata-rata netizen terhibur melihat momen manis dua beranak ini, lebih-lebih lagi kejutan yang disediakan Sakinah untuk anaknya. Namun, ada juga komen kurang sensitif dari seorang netizen yang bertanya sama ada Anais itu anaknya atau bukan.


"Happy birthday budak. Err... anak Sakinah ke itu?" tulisnya.


Bukannya melenting, Sakinah dengan tenang menjawab, "Anak akulah. Aku janda anak satu."


Jawapan selamba Sakinah ini membuatkan netizen terhibur dan menghargai sikap tenangnya dalam menghadapi komen yang kurang sopan.


Untuk rekod, Sakinah pernah mendirikan rumah tangga dengan Alif Adha Hamil pada 2015 namun mereka bercerai pada Mei 2020. Mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan. Pada tahun yang sama, Sakinah kembali berumah tangga dengan lelaki asal Sweden, Michael Hensen, tetapi ikatan itu juga berakhir dengan penceraian dua tahun kemudian.


Call to Action

Terhibur dengan kisah Sakinah? Jangan simpan sorang-sorang, kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mereka juga akan tersenyum dan terinspirasi dengan sikap tenang dan santai Sakinah dalam menghadapi cabaran hidup. Tekan butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form