Khabar Angin Hangat: Syamsul Yusof Jawab Spekulasi Hamil Ira Kazar!



Khabar angin berkeliaran! Isu kehamilan Ira Kazar, isteri kepada pengarah terkenal Syamsul Yusof, semakin memanaskan suasana di ruang siber. Namun, adakah perkara ini benar-benar berlaku? Terkini, Datuk Yusof Haslam, ayah kepada Syamsul, mendedahkan pandangan beliau mengenai spekulasi yang kian merebak itu.


Menurut Yusof Haslam, sudah lama beliau tidak berhubung dengan anaknya itu, menjadikan beliau tidak terkini dengan perkembangan terbaru dalam kehidupan Syamsul dan Ira. "Saya tak tahu... saya dan isteri pun sudah lama terputus hubungan dengan Syamsul. Jadi saya tak boleh nak cakap benda yang saya tak tahu nanti lain pula jadinya. Saya tak nak komen sebab saya nak menjaga hati semua orang. Hati isteri dan keluarga," katanya kepada kami.


Walau bagaimanapun, Yusof mengakui rasa rimas dengan pertanyaan mengenai anak sulungnya itu. Beliau berpendapat, berita sebegini sepatutnya datang dari mulut anaknya sendiri. "Jujur saya katakan, saya rimas. Tetapi, sebagai selebriti, kita tidak boleh membelakangkan pihak media. Bagaimanapun, jawapan itu tetap ada batasnya. Jika ingin mendapatkan kesahihan berita itu, lebih baik bertanyakan kepada tuan punya badan sendiri," ujarnya.


Meskipun jarak sudah lama terputus, Yusof menegaskan bahawa dia dan isteri sentiasa memberikan sokongan serta doa kepada kejayaan anak-anak mereka. "Sebagai orang tua saya sayang anak saya. Mustahil saya hendak merendah-rendahkan dia. Selepas ini filem baharunya akan keluar, The Original Gangster. Sebagai orang tua saya mendoakan dia berjaya. Tidak kira sama ada adik dia berjaya, dia pun berjaya. Masing-masing berjaya menghasilkan filem yang sukses," jelasnya.


Sementara itu, untuk rekod, Syamsul sebelum ini mengumumkan perkahwinannya dengan pelakon Ira Kazar pada 6 Januari tahun lalu. Beliau sebelum ini juga mengesahkan perceraian talak satu dengan aktres Puteri Sarah Liyana selepas sembilan tahun berumah tangga. Namun, spekulasi tentang kehamilan Ira Kazar masih menjadi tanda tanya besar.


Buat peminat filem tempatan, teruskan menyokong karya-karya terbaru dari Syamsul dan adiknya Syafiq Yusof! Bagikan artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk berkongsi cerita hangat dari dunia hiburan tempatan!

Previous Post Next Post

Contact Form