Impian Terkabul kecuali Bawa Judika Menyanyi: Kisah Perkahwinan Afifah Nasir


Hai korang, ada cerita menarik nih dari dunia selebriti tempatan! Jadi, ingat tak pelakon popular Afifah Nasir? Kalau tak, jom layan cerita sedap ni!


Impian besar Afifah Nasir untuk undang penyanyi popular, Judika, ke majlis perkahwinannya akhirnya kandas. Ya, semua impian tercapai kecuali satu! Nah, cerita pasal drama sebalik persiapan perkahwinan dia ni best gila.


Afifah Nasir, yang baru berusia 31 tahun, dah plan nak ajak Judika perform dalam majlis dia yang berlangsung pada Ahad lepas. Tapi, hampa. Sebab? Sebab Judika ada urusan peribadi yang tak dapat dielakkan.


"Semua permintaan saya untuk majlis perkahwinan saya boleh dapatkan dengan mudah kecuali Judika. Dia (Judika) tidak dapat hadir atas alasan yang saya tidak boleh kongsikan di sini. Apa pun pun Judika tetap penyanyi yang terbaik," kata Afifah.


Afifah tak putus asa. Dia cuba nak jemput Judika dengan pelbagai cara. Tapi, macam mana pun, Judika tak dapat nak datang. Ada ke orang tak boleh anggap satu hari je untuk kawin ni?


Tapi takpe, walaupun tanpa kehadiran Judika, majlis perkahwinan Afifah tetap meriah. Pada 5 Mei, dia selamat bergelar isteri kepada Syed Hariz dalam sebuah majlis pernikahan yang sederhana tapi penuh makna.


Yang bestnya lagi, pasangan ni dipertemukan oleh sahabat baik Afifah sendiri, Alya, masa diorang pergi konsert. Aww, sweet betul!


Jadi, kalau korang ada kawan-kawan yang suka baca cerita selebriti macam ni, jangan lupa share artikel ni dengan dorang! Siapa tahu diorang pun nak tahu pasal cerita seramai Afifah Nasir dan perkahwinan dia yang semestinya tak serupa orang lain. 😊

Previous Post Next Post

Contact Form