Fathia Latiff Minta Netizen Henti Berdebat – Jom Dengar Ceramah Agama


Hey geng! Ada cerita hangat ni tentang pelakon kita, Fathia Latiff. Baru-baru ni, Fathia atau nama sebenarnya Nur Fathia Abdul Latiff, 37, luahkan rasa tak selesa dengan komen-komen kurang elok dan perdebatan netizen di ruangan komen Instagram dia.


"Kalau Tak Suka, Pergi Tempat Lain!"

Fathia nasihatkan korang yang tak suka dengan posting dia, pergi buat benda yang lebih berfaedah seperti dengar ceramah agama. Memang betul pun, tak perlu nak berdebat dan buat bising kat Instagram dia. Katanya, “Korang, pergi buat kerja masing-masing and get your life. Jika kalian tidak suka posting di Instagram saya, pergi tempat lain dan abaikan."


Ceramah Lagi Baik Daripada Komen Negatif

Dalam satu video Instastory, Fathia bagitahu dia dah penat dengan perangai manusia yang acah-acah baik. Dia ok kalau nak bagi nasihat, tapi janganlah sampai menghina. "Kalau rasa tidak selesa atau tidak suka, kalian boleh pergi dengar ceramah ustazah. Kalau rasa korang baik sangat nak komen fasal orang lain."


Fathia Terima Nasihat Yang Ikhlas

Aktres ni juga terima jika diberi nasihat dengan cara yang betul dan tak perlu sampai berkata buruk. "Sebab saya penat dengan orang yang acah-acah baik. Korang pun belum tentu lagi nak masuk syurga atau neraka. Boleh nasihat tapi jangan sampai hina-hina."


Perkongsian Fathia Menjadi Bualan

Terbaru, perkongsian foto Fathia berpelukan dengan seorang lelaki menjadi perhatian netizen. Ramai yang kritik negatif. Sebelum ni, pada Januari, Fathia jadi perhatian sebab kerap berkongsi foto mesra dengan lelaki masa bercuti di Jepun. Ada yang tuduh dia sewa lelaki untuk teman dia. Betul ke tidak, tak pasti. Yang penting, jangan kita cepat buat andaian.


Jom Kongsi Artikel Ini!

Jadi, apa pendapat korang? Adakah wajar kita hentikan debat yang tak berkesudahan dan fokus pada perkara yang lebih bermanfaat? Kalau rasa artikel ni menarik, jangan lupa share dengan kawan-kawan korang ya! Sebarkan sikap positif dan sama-sama kita belajar untuk lebih beradab di media sosial. 🌟


Tak sabar nak dengar pandangan korang! Jangan lupa kongsi artikel ni dengan kawan-kawan dan follow Fathia untuk update terbaru. Let’s spread love, not hate! ✨

Previous Post Next Post

Contact Form