Cerai, Drama, dan Drama Lagi: Bella Astillah Tolak Permintaan Maaf Ruhainies!



Bicara cerai, drama, dan drama lagi, kisah-kisah selebriti sering kali jadi minuman kuat di meja makan masyarakat kita. Kali ni, sambutan bakal terasa lebih menggiurkan dengan pendedahan Bella Astillah yang menolak berikan komen berkenaan permohonan maaf terbuka yang dilemparkan oleh si jelita, Ruhainies, baru-baru ini.


Namun, Bella punya fokus yang lebih mendalam; cerai bersama Aliff Aziz. Ketika disoal mengenai permintaan maaf itu, Bella dengan santainya menyatakan tumpuannya kini lebih kepada urusan mahkamah. "Alhamdulillah, saya okay. Saya minta maaf banyak, sebab sekarang ini saya hendak fokus kepada perbicaraan di mahkamah. Jadi, saya minta doakan yang baik-baik," paparnya kepada kami.


Cerita itu terbit semasa Bella ditemui di majlis hari raya pengeluar motorsikal elektrik, GGR di Kampung Sungai Penchala, Kuala Lumpur. Apa lagi, urusan mahkamah bukanlah perkara yang mudah. Namun, Bella dengan yakinnya menghadapinya.


Lantas, bagaimana pula hubungannya dengan Sarah Yasmine, yang mengaku sebagai kekasih gelap suaminya? Bella enggan menjawab soalan itu. "Saya ketika ini hanya fokus kepada kerja sahaja dan tak tahu ada apa-apa ‘update’ (berhubung hantaran terbaharu Sarah di Instagram). Saya tak ada komen mengenai itu," katanya dengan ringkas.


Lebih awal, Ruhainies telah memohon maaf secara terbuka kepada Bella menerusi program Melodi. Namun, Bella dengan tegas menolak mengulas mengenai hal itu.


Kisah Bella dan Aliff semakin berliku sejak kejadian mereka dicekup berkhalwat oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan. Bella mengambil keputusan untuk memfailkan cerai, namun Aliff enggan untuk membenarkan perkara itu terjadi.


Drama semakin membuak apabila Sarah Yasmine muncul dan mendedahkan rahsia hubungannya dengan Aliff sejak Januari lalu. Tangkap layar perbualan WhatsApp turut tersebar, memanaskan lagi isu ini.


Bukan sekadar Bella dan Aliff yang terjebak dalam kisah ini, namun beberapa nama besar juga terlibat, seperti Emma Maembong, Chacha Maembong, Caprice, Sophia Albarakbah, dan Meerqeen.


Ruhainies pula dengan jujurnya menyatakan hasrat untuk bertemu dengan Sarah dan Bella. Namun, Sarah menolak tawaran itu, tidak mahu terjebak lagi dalam drama yang sama.


Jadi, jika kisah ini menarik perhatianmu, kongsikanlah dengan kawan-kawanmu. Siapa tahu, mereka juga mahu ikut drama selebriti terbaru yang sedang hangat dibicarakan ini!

Previous Post Next Post

Contact Form