Kisah 'Drama' di Balik Pemisahan Fendy dari Caliph Buskers: Perspektif Pengurus yang Santai

 


Kalau anda memang penggemar setia Caliph Buskers, pasti terperanjat dengan berita tentang Fendy yang sudah tidak lagi bersama kumpulan ini. Apa yang sebenarnya terjadi di sebalik tabir? Mari kita kupas sedikit kisahnya.


Ada yang kata pengurus, Syed Ezaham, telah 'buang' Fendy dari kumpulan itu. Tapi tunggu dulu, ceritanya tidak semudah itu. Syed mendedahkan bahawa keputusan untuk berpisah sebenarnya datang dari Fendy sendiri selepas berbincang dengan ahli kumpulan yang lain. Jadi, tiada istilah 'dibuang' di sini.


Menurut Syed, situasi ini sebenarnya boleh diselesaikan dengan cara yang lebih baik tanpa terlalu ikut emosi. Dia percaya bahawa masalah dalaman ini boleh diselesaikan dalam masa terdekat. Jadi, bukanlah sesuatu yang perlu diperbesarkan.


Tapi, apa sebenarnya yang terjadi? Apa yang menyebabkan Fendy berpisah dari Caliph Buskers? Itu adalah satu misteri yang masih belum terungkai sepenuhnya. Mungkin saja ada beberapa perbincangan yang tidak dapat kita akses.


Yang pasti, kumpulan ini, walaupun mengalami perpecahan kecil, tidak akan berlarutan. Mereka sudah bersahabat lama, jadi kemungkinan besar segala persengketaan ini akan reda seiring dengan berlalunya waktu.


Jadi, bagi anda yang merindui suara Fendy bersama Caliph Buskers, tenang saja. Syed yakin semuanya akan kembali seperti sediakala. Dan sementara menunggu kepulangan mereka, bagaimana kalau kita kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan kita yang juga peminat setia Caliph Buskers? Siapa tahu, mereka juga mungkin teruja untuk mengetahui lebih lanjut tentang 'drama' ini!

Previous Post Next Post

Contact Form