Zahirah Macwilson Selamat Timang Cahaya Mata Perempuan, Inara Raisa!


Oh, Baby! Zahirah & Aiman Sambut Kelahiran Anak Kedua Mereka

Pasangan pelakon yang selalu mencuri tumpuan, Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza, kini bergelar ibu bapa kepada dua orang anak! Mereka baru sahaja menyambut kehadiran seorang bayi perempuan yang comel pada Jumaat lepas. Bayi ini diberi nama Inara Raisa - indah kan?


Dalam satu perkongsian manis di Instagram, Zahirah atau nama penuhnya Nur Zahirah Macwilson Zainul Macwilson, 29, mengumumkan bahawa Inara Raisa selamat dilahirkan pada pukul 8.58 malam di sebuah pusat perubatan di Perth, Australia.


“Alhamdulillah, kami kini menjadi keluarga berempat. Selamat datang ke dunia, Inara Raisa. Terima kasih atas segala doa dan ucapan. Kami rasa dirahmati. Semoga Allah melindungi awak dengan rahmat wahai Inara,” tulis Zahirah dengan penuh syukur di Instagramnya pada Ahad lalu.


Zahirah juga berkongsi gambar bersama Aiman dan anak sulung mereka, Isaac Raees yang kini berusia tiga tahun. Seronok betul tengok keluarga bahagia ini!


Untuk pengetahuan semua, pasangan ini berkahwin pada 20 Februari 2020 dan kini semakin bertambah bahagia dengan kehadiran Inara Raisa. Bayangkan betapa seronoknya Isaac dapat adik baru!


Jadi, kalau anda rasa artikel ini menarik, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan anda. Mungkin mereka juga ingin tahu tentang berita gembira ini. Klik butang 'Share' dan sebarkan kegembiraan Zahirah dan Aiman kepada semua!


Selamat datang ke dunia, Inara Raisa! 💖

Previous Post Next Post

Contact Form