Senyuman Anak Selepas Ciuman di Pipi Gebu: Hadiah Terindah, PU Riz Berkongsi Rasa Bahagia


Perkara kecil seperti mendukung dan mencium pipi gebu anak-anak sudah cukup membuatkan Pencetus Ummah (PU) Riz, atau nama sebenarnya Harris Ismail, 29, berasa bahagia. Senyuman yang terukir di wajah anak-anaknya adalah hadiah bermakna dalam kehidupan seorang ayah.


"Antara waktu paling bahagia bersama anak adalah bila kita dukung dia, cium pipi gebu dia, dan lihat senyuman terukir di wajahnya. Ketahuilah, ini benar-benar bermakna dalam kehidupan abah dan umi... Keinginan ini sentiasa mekar setiap hari," kongsi Riz menerusi hantaran di Instagramnya.


Kehidupan Bersama Keluarga di London

Menerusi posting tersebut, Riz turut memuat naik beberapa foto indah percutian bersama keluarga di London. Kehadiran dua anak lelaki, Bilal dan Abbas, menurut Riz, telah menjadi penyeri kehidupan bersama isteri tercinta, Neelofa.


"Kehadiran Bilal dan Abbas menghidupkan satu sudut perasaan yang langsung tak pernah saya fikir wujud. Pasti ayah-ayah di luar sana mengerti apa yang ingin saya sampaikan. Teruslah usaha keras dan konsisten dalam pengorbanan, lebih dirasai," ujarnya.


Kebahagiaan Seorang Ayah

Riz dan Neelofa mendirikan rumah tangga pada 27 Mac 2021. Mereka kini dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Muhammad Bilal, 3, dan Abdullah Abbas yang kini berusia 10 bulan. Kehadiran anak-anak ini membawa kebahagiaan yang tak terhingga dalam hidup mereka.


Jom Kongsi Kebahagiaan Ini!

Jika anda merasakan artikel ini memberikan sedikit sinar kebahagiaan atau mengingatkan anda tentang keindahan saat-saat kecil bersama anak-anak, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda. Siapa tahu, mungkin mereka juga akan terinspirasi dan lebih menghargai momen-momen indah bersama keluarga.


Kongsi sekarang dan sebarkan kebahagiaan!






Previous Post Next Post

Contact Form