Eksklusif: Jaclyn Victor Terkejut Bekas Suami Kahwin Lagi, Tapi Masih Jaga Hubungan Baik Demi Anak-Anak!


Hey korang! Ada cerita hangat dari dunia selebriti tanah air yang pasti menarik perhatian anda. Penyanyi kesayangan kita, Jaclyn Victor, baru-baru ini dapat tahu yang bekas suaminya, Shawn Rivera, dah mendirikan rumah tangga dengan pilihan hati baharunya. Dan tahu tak, Jaclyn tahu berita ni dari... Instagram!


Semua Terbongkar di Instastory

Jaclyn, yang kini berusia 46 tahun, hanya tahu tentang perkahwinan bekas suaminya bila Shawn, bekas ahli kumpulan R&B Az Yet, umumkan sendiri dalam Instastory miliknya. Walaupun terkejut, Jaclyn tetap doakan kebahagiaan bekas suaminya dan harap perkahwinan mereka kekal selamanya. Sweet kan?


"Sejujurnya saya sangat gembira sebab sebelum ini dia ada beritahu tidak mahu berkahwin semula tetapi akhirnya bertemu jodoh. Saya ada ucapkan dan mendoakan dia bahagia," kata Jaclyn kepada kami.


Meski Berpisah, Anak-Anak Tetap Diutamakan

Walaupun dah berpisah, Jaclyn dan Shawn masih mengekalkan hubungan baik demi anak-anak mereka. Shawn sempat datang ke Malaysia pada Mei lalu untuk jumpa Jonah Joshiah Rivera, 9, dan Molly Marguerite Rivera, 7. Jaclyn kata, "Kami masih lagi berkawan dan cuba untuk menjadi yang terbaik untuk anak-anak. Bekas suami sering berhubung dengan anak-anak menerusi panggilan video atau telefon."


Jaclyn Victor First Solo Concert

Buat peminat setia Jaclyn, berita baik! Beliau akan mengadakan konsert solo pertama di Zepp Kuala Lumpur pada 12 Oktober depan. Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan persembahan hebat dari penyanyi lagu 'Gemilang' ini!


Jadi, macam mana? Seronok kan dengar perkembangan terbaru dari Jaclyn Victor? Jangan lupa kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang. Siapa tahu, mungkin ada yang terlepas berita sensasi ni. Jom ramai-ramai support Jaclyn Victor di konsertnya nanti!


Kongsi Sekarang!

Kalau korang suka artikel ni, jangan lupa tekan butang kongsi dan sebarkan kepada semua yang anda kenal. Lagi ramai yang tahu, lagi best! Terima kasih kerana membaca!

Previous Post Next Post

Contact Form