Perancangan Terbaik Allah: Alyah Perkenalkan Nur Izzara Kepada Peminat


Kenali Si Comel Nur Izzara!

Hai semua! Ada berita gembira dari penyanyi kesayangan kita, Datin Alyah! Beliau baru sahaja memperkenalkan ahli baru dalam keluarganya bersama pemuzik terkenal Datuk Ramli MS. Si kecil yang comel ini diberi nama Nur Izzara.


Alyah atau nama sebenarnya Nor Hasliah Abu Hasan, 43, berkongsi bahawa kehadiran Nur Izzara adalah satu rezeki yang tidak pernah dirancang, tetapi pastinya merupakan perancangan terbaik dari Allah SWT.


"Nur Izzara hadir dalam hidup kami... Tidak pernah terfikir dalam perancangan kehidupan yang kami lalui dan sesungguhnya Engkaulah perancang terbaik bagi setiap hambaMu," kata Alyah dengan penuh rasa syukur.


Momen Indah Di Instagram

Alyah berkongsi berita gembira ini melalui hantaran di Instagram miliknya pada malam Selasa. Bersama dengan berita itu, beliau turut memuat naik beberapa foto majlis cukur jambul dan aqiqah Nur Izzara. Nampak sungguh meriah dan penuh kasih sayang!


Syukur dan Rendah Diri

Dalam hantaran tersebut, Alyah meluahkan rasa syukur atas rezeki yang dikurniakan Allah meskipun merasa rendah diri dengan segala kekurangan yang dimilikinya.


"Terlalu banyak kebaikan yang diberikan pada kita hingga adakala kita malu nak meminta lebih padanya kerana banyaknya dosa-dosa kita. Tapi dia tahu apa yang ada jauh dalam hati kita. Engkau maha baik Ya Allah, lagi Maha Penyayang," ujar Alyah dengan penuh keinsafan.


Ucapan Terima Kasih Dari Makkah

Alyah yang kini berada di Tanah Suci Makkah untuk mengerjakan ibadah Haji, tidak lupa mengucapkan terima kasih kepada semua yang membantu menjayakan majlis aqiqah dan cukur jambul Nur Izzara.


"Terima kasih adik-beradik yang datang dari jauh, pakcik makcik juga saudara mara, ipar duai yang datang dari Singapura. Hanya Allah sahaja mampu membalasnya," katanya.


Untuk makluman, Alyah dan Ramli mendirikan rumah tangga pada 2013 di Indonesia. Pasangan ini terus bahagia dan kini dikurniakan anugerah terindah, Nur Izzara.


Kongsi Kegembiraan Ini!

Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan dan keluarga anda. Siapa tahu, kisah kegembiraan Alyah ini boleh menceriakan hari mereka juga. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan berita baik ini!


Terima kasih kerana membaca dan jangan lupa untuk tinggalkan komen di bawah!

Previous Post Next Post

Contact Form