Nora Danish Tegaskan Tidak Cari Pengganti, Masih Dalam Tempoh Idah



Belum sebulan bercerai, pelakon Nora Danish, 42, menafikan dakwaan yang mengatakan dia sedang mencari pengganti. Nora terkejut apabila membaca artikel akhbar yang menyatakan hasratnya mencari suami beriman dan mampu membawanya ke syurga.


Nora, yang masih dalam tempoh idah selepas bercerai dengan Nedim Nazri pada 16 Jun, menganggap kenyataan itu tidak wajar dan menambah bahawa bekas suaminya sedang sakit di hospital.


Dalam video TikTok, Nora menjelaskan kenyataan itu sebenarnya diambil daripada perkongsian Instagramnya. Dia hanya ingin berkongsi tentang keindahan hubungan suami isteri, bukan memberi kenyataan rasmi.


Nora juga menegaskan bahawa setiap orang mengimpikan pasangan yang boleh membimbing ke syurga, namun dia belum memikirkan soal mencari pengganti. Dia memohon doa yang terbaik buat semua pihak.


Untuk rekod, Nora dan Nedim mendirikan rumah tangga pada 30 Mac 2017 dan mempunyai seorang anak lelaki, Mohamed Neqayl, 6 tahun. Sebelum itu, Nora berkahwin dengan Jejai pada 2006 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Putra Rayqal, 15 tahun.


Jom kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk lebih memahami situasi sebenar!

Previous Post Next Post

Contact Form