Nora Danish Minta Ruang: Jangan Sebar Khabar Angin



Baru-baru ini, selepas perceraiannya dengan Nedim Nazri pada 16 Jun lalu, pelakon Nora Danish dihujani pelbagai khabar angin yang tidak benar. Walaupun telah menjelaskan beberapa perkara, ia tetap menjadi bualan hangat di media sosial.


Nora, atau nama penuhnya Nora Danish Hanif, 42, berharap semua pihak dapat memberi ruang kepada dirinya dan keluarga untuk bertenang dalam situasi ini. Menerusi Instastory, Nora menekankan pentingnya untuk tidak menyebarkan maklumat yang tidak sahih dan boleh menjadi fitnah.


Baru-baru ini, terdapat dakwaan bahawa Nora mencari calon suami yang beriman, yang mana telah menambah kekeliruan, lebih-lebih lagi kerana bekas suaminya, Nedim, sedang dirawat di hospital. Nora menafikan dakwaan tersebut dan menegaskan bahawa ia hanya spekulasi yang tidak berasas.


Untuk makluman, Nora dan Nedim berkahwin pada 30 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Mohamed Neqayl, 6 tahun. Nora juga pernah berkahwin dengan Rizal Ashram Ramli (Jejai) pada 2006 dan mempunyai seorang anak lelaki, Putra Rayqal, 15 tahun.


Mari kita sama-sama memberi sokongan kepada Nora dengan tidak menyebarkan khabar angin. Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda dan bersama-sama kita sebarkan mesej yang positif!

Previous Post Next Post

Contact Form