Nafkah Anak Naik 6 Kali Ganda? Adam Shahz Kekal Tenang, Jual Ducati Bukan Sebab Wang!


Hey pembaca setia!


Ada kisah menarik dari dunia selebriti tanah air yang mungkin buat anda tak sabar nak tahu lebih lanjut. Baru-baru ini, pelakon Adam Shahz telah menjadi tumpuan apabila bekas isterinya, Fatin Afeefa, memfailkan permohonan untuk menaikkan nafkah anak mereka, Ivy Herra Sophia, sebanyak enam kali ganda!


Adam Shahz Kekal Tenang Hadapi Permohonan Fatin Afeefa

Adam atau nama penuhnya Nor Shah Azli Abdol Ghani, 43, kekal tenang walaupun bekas isterinya meminta nafkah dinaikkan dari RM500 ke RM3,000 sebulan. Adam berkata beliau telah membayar nafkah tersebut tetapi mungkin ada bahagian yang Fatin rasa tidak mencukupi.


"Sekarang perkara ini masih dalam proses mahkamah. Fatin minta RM3,000 sebulan berbanding sebelum ini hanya RM500. Saya tiada apa nak cakap sebab mungkin ada satu jumlah yang dia perlukan," kata Adam.


Adam turut menyatakan bahawa beliau hanya mahukan yang terbaik untuk anak perempuannya dan menyerahkan keputusan kepada pihak mahkamah untuk menentukan jumlah yang wajar.


Jual Ducati Bukan Kerana Kesempitan Wang

Sementara itu, ada juga khabar angin yang mengatakan Adam ingin menjual motosikal Ducati miliknya kerana memerlukan wang. Namun, Adam menyangkal dakwaan tersebut dan menjelaskan bahawa dia hanya ingin menukar motosikal lain.


"Mungkin sampai masanya saya beli motosikal lain dan tak semestinya saya nak jual sesuatu barang hanya disebabkan perlukan duit," katanya.


Kes Akan Disambung

Kes nafkah anak ini akan disambung pada 27 Ogos dan 2 September depan di Mahkamah Rendah Syariah Sepang. Fatin diwakili oleh peguam syarie Aiman Abdul Rahman dan Ahmad Hazieq Roshali, manakala Adam pula diwakili oleh Liyana Sihar.


Sedikit Latar Belakang

Untuk yang mungkin belum tahu, Adam dan Fatin pernah melangsungkan perkahwinan pada 21 Disember 2013 tetapi bercerai empat tahun kemudian. Fatin kini kembali berumah tangga dengan Aliff Awang sejak Disember 2022 dan turut mempunyai seorang anak lelaki hasil perkahwinan terdahulu.


Call to Action

Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda di media sosial! Siapa tahu, mungkin mereka juga berminat dengan perkembangan terkini dari dunia selebriti Malaysia. Klik butang kongsi sekarang dan mari kita bincangkan kisah menarik ini bersama!


Seronok tak baca kisah ni? Kalau suka, jangan lupa tekan share! 📲✨

Previous Post Next Post

Contact Form