Kasih Iris Leona Bakal Jadi Pengantin Baru? Netizen Gagal Percaya!



Kasih Iris Leona, personaliti media sosial yang terkenal, baru-baru ini menghebohkan dunia maya dengan penampilannya memakai selempang merah jambu bertulis 'Bride To Be'. Dalam video TikTok yang dipaparkannya, Leona, 23 tahun, tersenyum manis sambil memperlihatkan cincin di jari manisnya.


"Dengan gembiranya, saya ada pengumuman," kata Leona secara misteri.


Namun begitu, Leona tidak mendedahkan maklumat lanjut mengenai berita gembira tersebut. Video pendek ini langsung menarik perhatian ramai netizen yang terkejut dengan pengumuman mendadak ini.


Walaupun tidak sedar akan perkembangan terbaru ini, netizen turut mengucapkan tahniah meskipun masih tidak yakin dengan kebenarannya.


"Memang sukar untuk dipercayai, tapi senyuman Leona kelihatan betul-betul berseri-seri," komen seorang pengikut.


"Siapa sangka ada majlis bachelorette di pejabat Leona! Anda masih muda, Leona! Pasti Ayah (Azhar Sulaiman) tidak bersetuju," tambah netizen lain.


Sebelum ini, pada bulan Januari, Leona berkongsi perasaan sedihnya selepas mengetahui bekas teman lelakinya, Ryan, telah mendapatkan kekasih baru. Lebih menyedihkan lagi, kekasih baru itu dikatakan sahabat baiknya sendiri.


Berita gembira ini tentunya meninggalkan banyak tanda tanya di kalangan pengikut setia Leona, yang kini menanti lebih banyak lagi perkembangan seterusnya dari personaliti media sosial ini.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk mereka turut mendapat berita terkini!

Previous Post Next Post

Contact Form