JLo Batal Konsert Jelajah: Betul-Betul Nak Bercuti atau Alasan Lain?


Hey korang! Ada berita hangat dari dunia hiburan yang mesti korang tahu. Konsert jelajah Jennifer Lopez, This Is Me... Live, yang sepatutnya start 26 Jun ni, tiba-tiba dibatalkan. Apa cerita sebenarnya?


Jennifer Lopez Nak Bercuti?


Wakil penganjur kata JLo, 54, nak berehat dan habiskan masa dengan keluarga dan kawan-kawan rapat dia. Dia minta maaf kat peminat yang dah excited beli tiket konsert tu.


"Jennifer nak cuti untuk spend time dengan family dan friends. Tak mudah dia buat keputusan ni dan dia minta maaf sangat sebab kena batalkan konsert," kata wakil tu.


Peminat, Sabar Ye!


JLo sendiri pun ada bagi kenyataan. Dia harap peminat faham situasi dia. "Saya pun sedih sebab mengecewakan korang, tapi harap semua faham keputusan ni perlu dibuat," kata JLo dengan penuh emosi.


Bercuti Atau Tiket Tak Laku?


Tapi, ramai yang tak berapa percaya alasan nak bercuti tu. Ada yang rasa sebab sebenarnya tiket tak laku. Mana satu yang betul? Hanya mereka yang tahu!


Throwback Kejayaan JLo


Untuk yang mungkin dah lupa, JLo mula mencipta nama dalam industri muzik dengan lagu meletup dia, If You Had My Love, pada tahun 1999. Dari situ, dia terus mendaki puncak populariti.


Apa Kata Korang?


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa share dengan kawan-kawan korang! Mana tahu, ada yang belum tahu cerita ni. Kongsikan di media sosial korang sekarang!


Klik share dan berikan pendapat korang tentang pembatalan konsert ni. Nak bercuti betul-betul ke atau sebab lain? Kita bincang sama-sama!


Teruskan follow blog ni untuk update terkini dunia hiburan. Cheers!

Previous Post Next Post

Contact Form