Hafiz Suip: "Saya Dah Tak Relevan" – Betul Ke?


Eh, Betul Ke Hafiz Suip Tak Relevan Lagi?

Penyanyi popular, Hafiz Suip, baru-baru ini mengundang perhatian ramai apabila dia menyifatkan dirinya sudah tidak relevan. Ini semua bermula apabila seorang pengguna TikTok mengutarakan rasa rindu terhadap lagu-lagu baru daripada Hafiz.


Hafiz atau nama sebenarnya Mohamad Hafiz Mohamad Suip, 34, membalas komen tersebut dengan ringkas, "Tak relevan dah."


Mendengar komen rendah diri Hafiz, peminat tidak bersetuju dan menyatakan bahawa ramai yang masih menyukai dan merindukan lagu-lagu barunya. Mereka memberi kata-kata semangat kepada penyanyi lagu ikonik "Awan Nano" ini.


"Awak selamanya relevan, bro!" dan "Saya suka suara Hafiz, tolong kembali semula," antara komen netizen yang terus memberikan dorongan buat Hafiz.


Sebelum ini, Hafiz dikatakan hilang dari media sosial selepas menyahaktifkan akaun Instagram miliknya pada 16 Mei lalu. Ini juga menyebabkan gosip mengenai rumah tangganya dengan isteri, Nureffy Jesreel Abdullah, kononnya bergolak. Namun, Hafiz meminta orang ramai berhenti membuat spekulasi tanpa mengetahui cerita sebenar.


Untuk pengetahuan korang, Hafiz mula mencipta nama sebagai penyanyi sejak 2009 menerusi program realiti Akademi Fantasia musim ketujuh.


Jadi, korang rasa betul ke Hafiz Suip tak relevan lagi? Kalau korang rasa Hafiz masih ada 'aura' tersendiri dan tak sabar nak dengar lagu baru darinya, jom share artikel ni dengan kawan-kawan korang. Mana tahu Hafiz terbaca dan kembali aktif dalam industri muzik. Lagipun, suara emas Hafiz memang tak boleh dilupakan, kan?


Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda sekarang dan sama-sama kita berikan semangat kepada Hafiz untuk kembali!

Previous Post Next Post

Contact Form