"Cerita Cinta Syasya: Kisah Suami yang Rupanya Kawan Baik Abang, Barang Kemas RM5 Juta Jadi Perbualan!"



Lepas tak lama majlis resepsi kedua Syasya dan suaminya Nasrullah, dunia online bagaikan dikejutkan dengan satu fakta menarik. Siapa sangka, suami Syasya bukanlah orang asing, malah beliau rupanya adalah kawan baik abang Syasya sendiri!


Pada malam yang penuh gemerlapan itu, sorotan tumpuan jatuh kepada Syasya bukan sahaja kerana keanggunannya tetapi juga kerana set barang kemas mewah yang dihargai sebanyak RM5 juta yang melengkapi penampilannya. Dalam gaun biru laut yang memukau, dia pastinya menjadi tumpuan di majlis itu. Menurut ibunya, Farah Farina Abd Razak, majlis yang diadakan itu tidaklah murah, dan mereka bersyukur atas segala sokongan yang diberikan.


"Buatkan majlis perkahwinan anak bukanlah perkara mudah. Kosnya memang besar. Tetapi alhamdulillah, semuanya berjalan lancar," katanya sambil tersenyum.


Dalam majlis yang diadakan di Shah Alam itu, lebih kurang seribu tetamu hadir untuk menyaksikan kebahagiaan pasangan itu. Mereka juga mengadakan majlis resepsi pada sebelah petang untuk keluarga dan sahabat rapat.


Menariknya, Farina mendedahkan bahawa Nasrullah adalah kawan baik kepada abang Syasya. "Mereka sebenarnya dah lama berkawan. Saya tak sangka Syasya bertemu jodoh dengan orang terdekat," katanya dengan rasa terkejut.


"Awal-awal hubungan mereka, saya tak sedar pun. Tapi bila Syasya bagitahu dia nak kahwin, saya terima dengan hati terbuka. Dia orang baik," tambahnya.


Farina juga percaya bahawa walaupun mereka memilih untuk berkahwin di usia muda, Syasya dan Nasrullah mampu mengharungi liku-liku kehidupan berumah tangga. "Sekarang ni, ramai yang berkahwin di usia muda. Walaupun tak mudah, tapi saya yakin mereka boleh lalui semua itu. Nasrullah orang baik, dan dia dari keluarga yang baik juga," katanya yakin.


Bagi rekod, Syasya dan Nasrullah disatukan dalam upacara akad nikah pada 20 April lalu. Sebelum ini, Syasya telah mengejutkan peminat apabila mengumumkan pengunduran dirinya dari Dolla ketika namanya sedang melonjak naik.


Call to Action:

Jadi, apa pendapat Anda tentang kisah cinta menarik ini? Jangan simpan sendiri! Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan yang mungkin berminat. Siapa tahu, kisah ini mungkin memberi inspirasi kepada mereka! 💌

Previous Post Next Post

Contact Form