Zara Zya Terpaksa Berkampung di Hospital, Tapi Masih Sempat 'Lari' Selesaikan Kerja!


Hey korang! Jom kita cerita pasal Zara Zya yang memang hebat ni. Bayangkan, dalam keadaan kesihatan yang kurang baik dan masih di bawah pemantauan doktor, Zara Zya masih sempat memenuhi undangan sebuah program. Memang power!


Zara Tetap Profesional Walaupun Sakit

Zara atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin, yang berusia 39 tahun, terpaksa mengikuti program berkenaan kerana tuntutan kerja. Walaupun sedang dirawat di hospital, dia tak pernah abaikan tanggungjawabnya. Zara sempat 'lari' sekejap untuk selesaikan urusan kerja dengan pelanggan dan kembali ke hospital selepas itu.


“Mujurlah doktor beri pelepasan sekejap untuk penggambaran program tersebut,” kata Zara kepada kami.


Sindrom Cervical Facet dan Lumbar Facet

Zara dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur sejak Isnin lalu selepas dikesan menghidap sindrom Cervical Facet dan Lumbar Facet. Menurut Zara, masalah tersebut dikesan apabila dia melakukan pemeriksaan terhadap penyakit artritis yang pernah dihidapinya sebelum ini.


"Doktor minta untuk ditahan di wad bagi pemeriksaan lanjut. Selepas melakukan ujian MRI, baru dapat tahu ada masalah di bahagian leher. Saya sangka masuk hospital sehari sahaja, rupa-rupanya berkampung pula," ujarnya.


Waktu Rehat yang Terpaksa

Zara melihat dugaan ini sebagai satu tempoh untuk berehat dan lebih mengutamakan kesihatan. Dia berkongsi yang setakat ini tawaran penggambaran belum bermula lagi, jadi dia ambil kesempatan untuk fokus pada kesihatan dulu.


"Setakat ini tawaran penggambaran belum bermula lagi, cuma kerja-kerja lain terpaksa tangguh dahulu," jelasnya.


Jom kita sama-sama doakan agar Zara cepat sembuh dan kembali aktif seperti biasa. Kalau korang rasa artikel ni menarik dan berinspirasi, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan! Tekan butang share tu sekarang dan sebarkan semangat Zara Zya kepada semua.


Stay strong, Zara! 💪✨


Kalau suka cerita ni, klik butang share dan kongsi dengan semua kawan-kawan korang. Biar semua orang tahu betapa hebatnya Zara Zya!

Previous Post Next Post

Contact Form