Wau Bulan di China: Meer Nash, Lagu, dan Loghat Kelate yang Mengasyikkan!



Siapa sangka lagu 'Wau Bulan' boleh membawa kita jauh ke China? Yup, itulah yang berlaku kepada Meer Nash baru-baru ini! Dalam sebuah program TV di Hannan, China, pada 29 Mac lepas, Meer Nash memukau penonton dengan nyanyian serasi bersama rakan duetnya, Kat Roshan.


Kenapa istimewanya? Ini bukan sekadar nyanyian biasa. Lagu 'Wau Bulan' telah menguji kemahiran Meer Nash dalam loghat Kelantan! Awalnya, dia mengaku bahawa dia agak kekok dengan loghat tersebut. Tapi, selepas bergelar 'wira' dalam menyanyikan lagu ini, dia mula 'berguru' dengan slang negeri tersebut. Bukankah itu mengagumkan?


Berbicara tentang karier, Meer Nash memang suka berjalan sendiri tanpa bantuan pengurus. Tetapi, dia tetap terbuka untuk peluang kerjasama dengan syarikat rakaman mana pun yang mahu bekerjasama dengannya.


Jadi, jom kongsikan cerita seru Meer Nash ini dengan kawan-kawan kita! Siapa tahu, mungkin mereka juga akan terpesona dengan pengalaman unik beliau di China. Lagipun, kita harus bangga dengan 'oppa Melayu' yang membawa kecek Kelate ke persada antarabangsa, kan? 😄🎶 #WauBulan #MeerNash #ChinaAdventure

Previous Post Next Post

Contact Form