Tyra Kamaruzzaman Menerima Teguran dengan Lapang Dada: Baju Nikah Kontroversi & Kebaikan Doa


 Hai semua! Kalau korang active di media sosial, mesti pernah dengar pasal Tyra Kamaruzzaman, kan? Baru-baru ni, Tyra buat gempak dengan baju nikah kontroversial dia. Tapi, yang lagi best, dia handle semua kritikan tu dengan sikap yang cool!



Tyra, yang niaga nama Athirah Kamaruzzaman, umur 25 tahun, memang chill dengan semua teguran netizen pasal baju nikah dia. Dia cakap, dia terima semua pandangan orang dengan hati terbuka. Macam betul je kata Tyra, tak salah pun nak bagi pendapat kan?


Sebenarnya, baju nikah Tyra tu buat gempak sebab kena bash ramai orang. Dia pakai baju putih yang nampak agak terdedah sikit. Tapi, Tyra tak kisah sangat. Dia pun cakap, manusia ni memang selalu buat kesilapan, jadi kena la kita bersikap baik, takyah nak judge orang terus.


Yang paling best, Tyra appreciate sangat doa-doa yang orang bagi. Dia kata, doa tu lebih penting dari segala teguran. Betul la tu, kan? Dia pun minta kita semua jangan terlalu cepat judge orang lain.


So, kepada yang masih terfikir-fikir nak tegur orang atau tak, mungkin boleh ambil contoh dari Tyra ni. Terima teguran dengan hati terbuka, dan selalu ingatkan diri sendiri untuk sentiasa memberi doa yang baik kepada orang lain.


Kalau korang suka dengan artikel ni, jangan lupa share dengan kawan-kawan! Bagi diorang pun ada idea macam mana nak handle kritikan dengan baik. Sharing is caring, guys!

Previous Post Next Post

Contact Form