Takluk Dunia untuk Ameena: Kisah Perjuangan Shakilla Khoriri



Hey korang! Jom cerita sikit pasal Shakilla Khoriri! Baru-baru ni, Mahkamah Tinggi Shah Alam telah membuat keputusan yang berat sebelah untuk memberikan hak penjagaan sementara anak perempuan Shakilla, Ameena, kepada beliau. Yup, Shakilla, siapa tak kenal tu? Dia memang happy gila dapat berita ni!


Shakilla, atau nama penuh dia Nurul Shakilla Mohd Khoriri, yang baru genap 35 tahun, memang bersyukur gila dapat keputusan ni. Dia cakap, sebagai ibu kepada Ameena (yang comel gila tu!), dia siap buat apa saja untuk pastikan Ameena bahagia. Betul lah tu, kan? Sebagai ibu, dah jadi kerja wajib untuk pastikan anak bahagia!


"Tak sia-sia doa dan usaha kita. Allah kan sentiasa tahu apa yang terbaik untuk kita," kata Shakilla. Memang deep betul! Dia pun share happy news ni kat Instagram dia, so kalau korang nak tau lebih lanjut, boleh la check kat situ.


Kalau korang nak tau, dulu Shakilla kena hal rumit dengan bekas suaminya, Fizi Ali. Fizi ni penyampai radio yang popular tu. Dia pun nak hak penjagaan anak perempuan dia, tapi Shakilla tak give up. Dia memang berusaha nak pastikan Ameena dapat kasih sayang yang terbaik.


Jadi korang, apa pengajaran yang kita boleh ambil dari kisah Shakilla ni? Betapa pentingnya untuk kita sentiasa berusaha dan percaya pada yang Maha Esa, kan? So, kalau korang ada kawan yang tengah lalui situasi serupa, jangan malu untuk bagi dorongan pada dia. Siapa tahu, kata-kata korang tu boleh jadi sinar harapan untuk dia.


Jom, kongsikan kisah Shakilla ni dengan kawan-kawan korang! Siapa tahu, ada yang memerlukan inspirasi macam ni untuk terus berjuang. Together, kita boleh bagi sokongan pada sesama kita! 🌟






Previous Post Next Post

Contact Form