Tak Tahan Ditiru NewJeans, Wonhee Kantoi Padam Komen Negatif Semasa Illit Buat Live


Tindakan Wonhee, anggota kumpulan Illit, memadam komen negatif semasa siaran langsung di media sosial baru-baru ini, mencuri perhatian netizen.


Dalam video yang tular, kelihatan Wonhee begitu khusyuk memadam komen negatif sehingga tidak menyedari gelagatnya diperhatikan oleh para netizen. Malah, Wonhee juga mengabaikan perbualan dengan rakan-rakan anggotanya kerana terlalu fokus memadam komen tersebut.


Keadaan ini berlaku berikutan kumpulan Illit sering menerima kecaman dan tuduhan meniru kumpulan popular NewJeans sejak kemunculan mereka. Walaupun sering dikecam, tindakan Wonhee memadam komen negatif tersebut membuatkan ramai netizen mula bersimpati dengan Illit dan berharap kecaman terhadap mereka dihentikan.


Wakil agensi Illit turut mengeluarkan kenyataan, "Jangan terus menyerang mereka... mereka tak bersalah dan itu urusan orang dewasa." Agensi berharap orang ramai memahami bahawa para anggota Illit hanya menjalankan tugas mereka sebagai penghibur.


Jadi, apa pendapat korang tentang situasi ini? Adakah korang setuju dengan tindakan Wonhee? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang supaya mereka juga boleh memberikan pendapat mereka! Klik butang kongsi sekarang dan mari kita sebarkan cerita ini!

Previous Post Next Post

Contact Form