Shuk Sahar Tak Kisah Tambah Anak, Yakin Ada Rezeki Untuk Mereka!


Hey, korang! Jom kita sembang santai tentang pelawak kesayangan ramai, Shuk Sahar, yang katanya tak kisah kalau ada tambahan cahaya mata dalam masa terdekat. Mana tahu, kan?


Anak Adalah Rezeki, Shuk Tak Rancang Apa-Apa Pun

Shuk Sahar atau nama sebenarnya Mohamad Shukri Mohamed Sahar, 38, dengan tenangnya berkongsi bahawa dia dan isterinya, Fara Salleh, tak buat apa-apa perancangan keluarga untuk tambah zuriat. Baginya, anak itu rezeki dari Allah SWT, jadi siapa kita nak tolak rezeki, kan?


"Siapa kita untuk tolak sebab anak itu adalah rezeki. Buat masa ini tidak merancang atau apa." – Shuk Sahar


Kos Sara Hidup Tinggi? Takde Hal Lah!

Walaupun kita semua tahu kos sara hidup makin menggila sekarang, Shuk tetap cool je. Dia percaya yang setiap anak ada rezeki mereka sendiri. Malah, dia yakin mungkin rezeki anak-anak nanti lebih besar daripada rezeki kita.


"Saya percaya anak itu pun ada rezeki mereka, silap-silap rezeki anak lagi besar dari rezeki kita. Mungkin juga kita yang menumpang rezeki anak nanti, jadi tak perlu rasa takut... insyaAllah ada rezeki dikurniakan zuriat saya tidak menolak." – Shuk Sahar


Perjalanan Cinta Shuk: Dari Sera ke Fara

Untuk korang yang follow kisah cinta Shuk, mesti tahu dia pernah mendirikan rumah tangga dengan Rossa Sera pada 2015 dan bercerai pada 22 Mac tahun lalu. Tapi hubungan dengan bekas isteri tetap baik demi anak-anak mereka, Nur Qurratu Ain (8 tahun) dan Nur Assyifatu Aimi (5 tahun).


Sekarang, Shuk bahagia dengan Fara, yang dinikahinya pada November 2023. Memang pernah ada kontroversi pasal Fara, tapi yang penting sekarang, Shuk dan Fara happy bersama.


Jom Kongsi Artikel Ni!

Kalau korang rasa artikel ni menarik dan bermanfaat, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan! Siapa tahu, ada yang tengah cari inspirasi atau tengah risau tentang tambah anak. Tekan butang share dan sebarkan positivity!


Nak tahu lebih banyak kisah inspirasi macam ni? Subscribe blog kita dan jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan korang!

Previous Post Next Post

Contact Form