Shila Amzah: Belum Habis Pantang, Dah Ready Kerja! ✈️✨

 


Penyanyi Popular Malaysia Sedia Terbang ke China dan Hong Kong

Hai semua! 😄 Nak kongsi berita menarik tentang penyanyi kesayangan kita, Shila Amzah! Baru je beberapa minggu lepas dia melahirkan anak perempuan comel, Rhea Akira, tapi dah siap sedia nak kembali bekerja! Hebat betul kan?


Kenapa Cepat Sangat, Shila?

Shila atau nama sebenarnya Nurshahila Amir Hamzah, yang kini berusia 34 tahun, berkongsi yang dia perlu menyambung kerjanya lebih awal dari tempoh pantang 44 hari yang biasa. Walaupun ada lagi dua hari sebelum habis pantang, Shila dah ada jadual kerja yang perlu diselesaikan, termasuk beberapa tugasan di China dan Hong Kong.


"Saya perlu bekerja selepas habis 44 hari berpantang, mungkin juga tak sempat habis pantang. Tapi saya tidaklah kerja setiap hari, ada jarak hari dan masa. Ada yang perlu ke China dan Hong Kong juga," katanya.


Prioriti Kesihatan Tetap Diutamakan

Walaupun jadualnya padat, Shila tetap mengutamakan kesihatannya selepas bersalin. Dia pastikan ada masa rehat yang cukup dan tidak bekerja setiap hari.


Selamat Datang Rhea Akira! 🎉

Pada 9 Mei lalu, Shila melahirkan cahaya mata perempuan yang diberi nama Rhea Akira, yang bermaksud kemenangan dan terang. Bayi comel ini lahir dengan berat 2.84 kilogram di Hospital Canselor Tuanku Muhriz Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Kuala Lumpur.


Shila dan suaminya, Ubai atau Muhammad Ubaidilillah Mohd Zulkefli, 26, nampaknya sangat gembira dengan kehadiran cahaya mata baru mereka. Untuk yang belum tahu, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 5 Ogos tahun lalu.


Call to Action: Jom Share!

Cerita Shila ni memang inspirasi, kan? Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa share dengan kawan-kawan korang! Lagi ramai yang tahu, lagi seronok kita sama-sama sokong perjalanan kerjaya dan kehidupan peribadi Shila. Klik share dan kongsi di media sosial korang sekarang! 📲💕


Terima kasih kerana baca! Sampai jumpa lagi dalam artikel seterusnya!

Previous Post Next Post

Contact Form